Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Konrad Komosa - Mr. Mind"
Zaintrygowała mnie nazwa firmy. Dlaczego znajduje się w niej akurat Mr. Mind? Kiedy postanowiłem założyć firmę szukałem równocześnie wolnej domeny o tej samej nazwie i akurat mrmind.pl było wolne. Poza tym bardzo istotne w nazwie było nawiązanie do twórczego procesu, jaki towarzyszy agencjom marketingowym. Nazwa musiała być krótka i łatwa do zapamiętania, a że jest na świecie gra Master Mind, to Mr Mind może się też z tym kojarzyć.
W narodzinach nazwy był więc obecny pewien element przypadkowości. W mojej branży przypadki generalnie nie istnieją. Wybierałem spośród kilkunastu dobrych nazw, które powstały w trakcie wielodniowych rozmyślań. Chciałem, żeby każdy element układanki pod tytułem agencja marketingowa był dopasowany w każdym calu. Przecież potencjalni klienci widząc nazwę agencji i jej logo też mają swoje odczucia w tej kwestii. Jeżeli agencja może się pochwalić chwytliwą nazwą i fajnym logotypem, czyli pierwszymi rzeczami, na które zwraca uwagę jej potencjalny klient, to tak naprawdę jest duża szansa, że klienci zdecydują się na jej usługi, ponieważ będą mieć pewne przekonanie, że dla ich firm, kreatywna praca też zostanie wykonana z bardzo dobrym efektem. ...
"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...