Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wiesława Czarnecka-Stańczak - Siemens"
Proszę opowiedzieć o początkach firmy w Polsce? W przyszłym roku Siemens będzie obchodzić 25-lecie. W 2001 r. doszło do połączenia dwóch organizacji - Siemens Spółki i Zakładu Urządzeń Telefonicznych. Równolegle do zmian strukturalnych zmieniała się też liczba pracowników. Na początku naszej działalności było to dosłownie kilkanaście osób, w większości zatrudnieni jako handlowcy. Spółka nie była wtedy dużym podmiotem, raczej Centrum Dystrybucyjnym Urządzeń i Produktów Siemensa w Polsce. W tej chwili zatrudniamy około 1000 osób w samym Siemensie, natomiast należy pamiętać, że firma działa w ramach grupy spółek, gdzie nasi koledzy zajmują się automatyzacją digitalną, to skomplikowana działalność, bardzo duży obszar działania IT. Siemens w ramach swojej działalności posiada wiele podmiotów w których ma swoje udziały. Do niedawna mieliśmy swoje zakłady produkcyjne i serwisowe na południu Polski, czyli tzw. TurboCar, zdecydowaliśmy jednak o sprzedaży tej działalności. Do zeszłego roku działaliśmy także w ramach spółki stworzonej razem z Boschem, w tej chwili spółka jest w 100% własnością Boscha; my nie zajmujemy się już sprzętem AGD, ale nasz logotyp nadal jest widoczni i klienci nadal rozpoznają markę. ...
"Wywiad z Bartosz Wiśniewski - ANDREWEX Sp. z o.o."
Przedsiębiorstwo ANDREWEX rozpoczęło działalność w 1988 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1988 roku w Piętnie k. Turku w Wielkopolsce. Kolejne lata jej działalności charakteryzowały się dynamicznym wzrostem pozwalającym na osiągnięcie znaczącej pozycji na rynku wyrobów wyposażenia ogrodów i wnętrz oraz wielkowymiarowych konstrukcji drewnianych. Kamienie milowe w rozwoju ANDREWEX to otwarcie drugiego zakładu w Żeroniczkach – główny partner IKEA (woj. wielkopolskie) oraz przejęcie w 1997 roku Państwowego Przedsiębiorstwa Wielkowymiarowych Konstrukcji Drzewnych w Cierpicach koło Torunia (woj. kujawsko-pomorskie). Kolejnym etapem w rozwoju było założenie sklepu internetowego, pozwoliło to dotrzeć do większej liczby klientów detalicznych. Produkowany przez nas asortyment jest sprzedawany tylko pod naszą marką, którą cechuje doskonała jakość oraz bardzo szeroka gama produktów. Aby wyjść naprzeciw odbiorcom detalicznym, otwarte zostały salony sprzedażowe, które pozwalają na bezpośredni dostęp do produktów oraz w znaczny sposób ułatwiają odbiory osobiste.   ...
"Wywiad z Tomasz Finogenow - Outsourcing Partner"
Czym zajmuje Outsourcing Partner? Nasza firma koncentruje się w trzech głównych obszarach działalności. Pierwszy to tworzenie dedykowanych aplikacji pod indywidualne potrzeby klientów wraz z integracją infrastruktury klienta. W tym obszarze posiadamy dość unikalne kompetencje jeżeli chodzi o tworzenie automatycznych systemów obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak głos, czat, e-mail, aplikacje mobilne. Drugi obszar do wdrażanie i dostarczanie systemów telefonii IP oraz dużych rozwiązań dla systemów call center. I wreszcie trzeci obszar, taki najnowszy, to analiza baz danych i ich przetwarzanie, np. w celu optymalizacji procesów sprzedażowych.
Zdaje się, że w tym trzecim obszarze mają już państwo na koncie pewne sukcesy. Zgadza się. Możemy pochwalić się dwoma dużymi wdrożeniami systemów służących do analizy nagrań, które są wykorzystywane na potrzeby dużych centrów obsługi klienta.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Główna siedziba znajduje się w Warszawie. Posiadamy również biuro we Wrocławiu i to są nasze dwie główne lokalizacje. Natomiast jeśli chodzi o obszar prowadzenia działalności, to obejmuje on całą Polskę, a w chwili obecnej również niektóre kraje europejskie. ...