Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Rycharska - Grupa Progres Sp. z o.o."
Jakimi wartościami kieruje się Wasza firma? Staramy się budować wysokie standardy współpracy z klientami w oparciu o wspólne wartości, które nam przyświecają. Na pewno jest to otwarta i uczciwa komunikacja. Jesteśmy solidnym i profesjonalnym partnerem, a  etyka w biznesie zawsze będzie dla nas najwyższą wartością.
Z jakimi instytucjami i organizacjami współpracujecie? Staramy się systematycznie nawiązywać współpracę z rozmaitymi podmiotami na poszczególnych rynkach. Podpisujemy umowy ze Strefami Ekonomicznymi, organizacjami zrzeszającymi pracodawców, urzędami pracy i biurami karier.
Jakie były początki Grupy Progres? Firma powstała w 2002 roku w Pruszczu Gdańskim i od tego roku wspieramy naszych klientów w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji stałych. Od roku 2009 proponujemy szeroki wachlarz usług w ramach oferty linii Progres Consulting. W 2013 roku portfel usług oferowanych przez naszą firmę uzupełniła linia Progres Advanced Solutions oferująca zaawansowane rozwiązania optymalizacyjne skierowana przede wszystkim do firm o dużym wolumenie zatrudnionych pracowników. ...
"Wywiad z Grzegorz Trzcieliński - LED Labs sp. z o.o."
Firma LED Labs jest dystrybutorem zaawansowanych technologicznie produktów LED, a także producentem profili aluminiowych. Jak dokładnie przedstawia się Państwa oferta?  Jako producent skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu świetnie zaprojektowanych, sprytnych systemów oświetleniowych, opartych na profilach aluminiowych i oczywiście technologii LED. Nasze produkty, które powstają w 100% w Polsce, promujemy pod marką LUMINES Lagting. W ofercie klient znajdzie wszystkie potrzebne elementy do złożenia takiego systemu tzn. profile wraz z akcesoriami, zaawansowane sterowniki, zasilacze oraz źródła światła LED. Lubimy patrzeć na siebie jako na dostawców zaawansowanych „oświetleniowych klocków LEGO”, które instalator, bądź użytkownik końcowy, będzie mógł z przyjemnością skonfigurować dla własnych potrzeb. Nasze systemy są również zróżnicowane ze względu na stopień zaawansowania użytkownika.
Czy od początku swojej działalności firma działa w branży sprzedażowej, jak i produkcyjnej? Jeśli tak, to jakie wyzwania to ze sobą niosło? Firma LED Labs rozwija się wraz ze wzrostem branży oświetlenia LED. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą samych komponentów (diod LED). Wraz z rozwojem produktów LED, gdy powstało zapotrzebowanie na bardziej skomplikowane systemy,  podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac R&D oraz produkcji u nas w kraju. Do największych wyzwań przy zmianie charakteru działalności z handlowej na produkcyjną należy rekrutacja odpowiedniej kadry inżynierów, technologów, wdrożenie odpowiednich procesów oraz skuteczne wdrażanie nowych technologii wytwórczych. Zmiana ta okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Odkryliśmy, że możliwość tworzenia nowych produktów, wzbogacanie branży o innowacyjne rozwiązania i ostatecznie uznanie klientów, to jest to! ...
"Wywiad z Piotr Habela - PRISJAKT POLAND SP. Z O.O."
Jakie były początki Prisjakt na świecie, a jak to wyglądało w Polsce? Pomysł na Prisjakt zrodził się w 2002 roku, początkowo serwis miał być zorientowany wyłącznie na komputery i elektronikę, co na przestrzeni lat dość znacząco się zmieniło. Jako ciekawostkę dodam, że “pierwsza wersja” Prisjaktu została stworzona przez Jonasa Bonde w piwnicy jego mieszkania! Po wstępnym sukcesie firmą zainteresował się koncern mediowy Schibsted i nabył w roku 2006 większościowy pakiet udziałów. Jeśli chodzi o Prisjakt w Polsce, to pierwsze biuro otworzyliśmy w listopadzie 2012 roku w Krakowie przy ul. Lubicz. Z czasem jednak zaczęło się robić dość ciasno, więc w roku 2014 zmieniliśmy biuro na nieco większe (przy ul. Życzkowskiego), a 2 lata później po sąsiedzku otworzyliśmy kolejne nasze biuro.
Jak wygląda poziom konkurencji w tej branży? Poziom konkurencji jest inny w każdym kraju - np. dwa rynki o różnej charakterystyce to Wielka Brytania (gdzie wiele firm walczy o mocną pozycję) i Irlandia (gdzie ta część branży dopiero "rozkwita").  W całej reszcie krajów można powiedzieć, że mamy jednego głównego konkurenta. Jesteśmy numerem jeden w Szwecji, Norwegii, Nowej Zelandii i Irlandii, a w Wielkiej Brytanii i Finlandii jesteśmy w pierwszej trójce. Trudno więc nie zgodzić się z nieskromnym twierdzeniem, że idzie nam całkiem nieźle. ...