Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karolina Michalska - LS Airport Services S.A."
LS Airport Services to największa w Polsce firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów. Jaki jest zakres oferowanych przez Państwo usług? Jako lider w swojej branży szybko i profesjonalnie obsługujemy w polskich portach lotniczych największe linie lotnicze świata. Oferujemy szeroki zakres kompleksowych i bezpiecznych usług dla linii lotniczych oraz spedytorów. Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży handlingowej, co przekłada się na nasz status najbardziej konkurencyjnej firmy na rynku. W ramach obsługi naziemnej oferujemy: obsługę rampową bagażową, pasażerską, cargo, samolotów prywatnych i magazynową. Ponadto posiadamy centrum operacyjne, pracujące w systemie 24/7, oraz świadczymy usługi techniczne, wykonywane przez LS Technics.  
Na jakich lotniskach działacie? Rozwijamy się wraz z rynkiem lotniczym w Polsce i na świecie, dlatego jesteśmy obecni w największych portach lotniczych w kraju. Można nas spotkać w Warszawie, Gdańsku, Modlinie, Katowicach, we Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy oraz Lublinie. Obsługę pasażerską oferujemy na 5 lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Katowice), zaś obsługę techniczną świadczymy na 9 lotniskach. ...
"Wywiad z Adam Sikorski - PZL Sędziszów S.A."
70 lat na rynku. Chyba niewiele Polskich firm może pochwalić się aż tak długą tradycją. Proszę krótko opowiedzieć o tym jakie były początki firmy, jakie były przełomowe momenty? PZL Sędziszów S.A. to firma produkcyjno-badawcza o najdłuższej w Polsce historii produkcji filtrów. Spółka została utworzona w 1939 r., a od lat 50. funkcjonowała w strukturach państwowych. W 2012 r. właścicielem większości kapitału zakładowego PZL Sędziszów S.A. został Unimot Express – jeden z wiodących dystrybutorów produktów petrochemicznych. Od tego czasu, w ciągu 4 lat, firma przeszła prawdziwą metamorfozę: zoptymalizowano produkcję, wdrożono szereg nowych referencji, przeprowadzono rebranding marki, rozwinięto sieć dystrybucji i dział marketingu. Rozpoznawalność naszej marki wśród klientów wzrosła od tego czasu prawie dziesięciokrotnie (z 2,2% w 2012 r. do 20% w 2015 r.). Obecnie PZL Sędziszów może się poszczycić produkcją najwyższej jakości filtrów paliwa, powietrza i olejów smarnych do wszelkiego rodzaju silników i urządzeń roboczych, filtracji powietrza, mediów roboczych i chłodziw. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...