Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Pietruszewski - E.G.O POLSKA SP Z.O.O"
Jak wyglądały początki firmy E.G.O. W Polsce? Utworzenie zakładu w Polsce było związane z rozwojem w Łodzi klastera przedsiębiorstw AGD – producentów wyrobów gotowych jak i podzespołów. Dla firmy E.G.O. bardzo ważne jest bycie tam, gdzie są nasi klienci, dlatego polska lokalizacja wpisuje się doskonale w naszą strategię.
Jakie są kluczowe wartości firmy? Mimo że działamy w schemacie B2B, nasze rozwiązania techniczne ostatecznie trafiają do końcowego użytkownika urządzeń AGD. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pod większością płyt ceramicznych kuchni różnych marek są elementy grzejne naszej produkcji, a za panelami sterowniczymi pralki znajduje się płytka drukowana elektroniki naszego pomysłu. Dlatego w Grupie E.G.O. musimy kierować się wymogiem tworzenia rzeczy użytecznych i takie jest nasze DNA.       
W jaki sposób firma angażuje się w utrzymanie środowiska naturalnego? Działania mające przełożenie na środowisko prowadzimy dwutorowo. Po pierwsze, nasze produkty staramy się projektować tak, aby były jak najbardziej energooszczędne, a z drugiej strony ograniczamy te czynniki, które mają negatywny wpływ na środowisko naturalne w naszych zakładach produkcyjnych. ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Jacek Spychała - Żabka Polska"
Są Państwo aktualnie liderem w swojej branży, co przyczyniło się osiągnięcia takiego sukcesu? Istniejemy na rynku już 17 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy jedną z największych w tej części Europy sieć sklepów convenience pod marką Żabka. W 2009 roku zdecydowaliśmy się wejść w segment supermarketów i uruchomiliśmy drugą sieć o nazwie Freshmarket. Zagwarantowaliśmy Polakom komfort dokonywania zakupów w atrakcyjnych lokalizacjach, blisko domu czy pracy,  jako jedni z pierwszych na rynku wprowadzaliśmy dodatkowe usługi do sklepów jak np. możliwość opłacenia rachunków, doładowania telefonów czy możliwość zakupu świeżo parzonej kawy w Żabka Café. Nie osiągnęlibyśmy pozycji lidera, gdyby nie przedsiębiorczy Ajenci, którzy w ramach umowy o współpracy z naszą firmą zarządzają placówkami. Zapewniliśmy know how, infrastrukturę, wsparcie marketingowe, logistyczne i IT, w połączeniu z zaangażowaniem Ajentów oraz ich znajomością lokalnego rynku i klientów narodził się koncept, który od wielu lat cieszy się zaufaniem Polaków.   ...