Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Sylwia Dymowska - Link Sp. z o.o."
Jaka jest misja Państwa firmy? Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi. Kluczowe znaczenie ma dla nas szybkość reakcji na potrzeby naszych Klientów, elastyczność i kreatywność w działaniu.
Zaczynali Państwo w 1989 roku. Jak przez ten okres zmieniała się branża logistyki? Branża w czasie tych ostatnich 27 lat zmieniła się bardzo. Z początkowo pomocniczej funkcji dla produkcji i sprzedaży, logistyka stała się siłą napędową rozwoju firm oraz obszarem generującym największą przewagę konkurencyjną we współczesnej gospodarce. „Pan Henio” z magazynu, przeobraził się w wykształconą, dynamiczną i kreatywną kadrę, wspieraną najnowocześniejszą technologią. Rola logistyka w firmie nierzadko jest kluczową funkcją. Na przestrzeni lat, zmieniła się także technologia i metody zarządzania logistyką. Notes i ołówek zastąpiły kompleksowe aplikacje, zintegrowane ze wszystkimi działami w firmie oraz całą siecią dostawców i podwykonawców. Zarządzanie przeniosło się na wyższy poziom, obejmując wpływ na wielkość produkcji dostawców, szybkość reakcji na zmieniające się zapotrzebowanie, optymalizacje kosztowe, zarządzanie zwrotami, minimalizowanie zaangażowanego kapitału oraz wiele innych kluczowych aspektów biznesu. ...
"Wywiad z Agnieszka Sałamon - Euroservices Polska Sp. z o.o."
Od jakiego czasu działacie na rynku? Jak przez te lata rozwinął się Euroservices? Od  lat 90-tych zajmujemy się werbowaniem i selekcją pracowników na potrzeby firm polskich, jak i zagranicznych. Posiadamy przy tym liczne certyfikaty.  Z biegiem lat rozwinęliśmy swoją działalność z biura prowadzącego  jedynie nabór i selekcje personelu, staliśmy się organizacja świadczącą wszechstronne usługi, takie jak: wykonawstwo zlecanych prac czy udostępnianie pracowników innym firmom.
Działają Państwo w sektorze pośrednictwa pracy. Do jakich branż rekrutujecie? Rekrutujemy do wielu branż. Zaczynając od ogrodnictwa, produkcji skończywszy na branżach technologicznych, elektrycznych czy budowlanych.
Jakie usługi oferujecie? W ramach usługi pośrednictwa pracy realizujemy szereg zadań na rzecz swoich klientów.  Dla osób aplikujących do nas - szukamy jak najlepszej pracy, dla firm współpracujących z nami  - jak najlepszych pracowników. Dysponujemy wielkimi zasobami ludzkimi. Nie stawiamy przy tym wyłącznie na ilość, ale również na jakość werbowanych pracowników. Prowadzimy również wynajem busów, obecnie wynajmujemy około 50 samochodów.    ...