Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marta Bińczyk - Geers Akustyka Słuchu"
Branża medyczna jest jedną z najbardziej rozbudowanych w Polsce. Jak Państwu udaje się od ponad dwóch dekad utrzymać tak wysoki poziom świadczonych usług? Zmiany zachodzące w ostatnich latach na rynku aparatów słuchowych, większa świadomość i oczekiwania klientów stymulują nas wciąż do doskonalenia świadczonych usług.  Nieustannie dbamy o to, aby podnosić kwalifikacje naszych pracowników zarówno w obszarze kompetencji  „miękkich” jak i stricte dedykowanych dla czynności protetyka słuchu. Szukamy najlepszych rozwiązań technicznych u wiodących producentów aparatów słuchowych. Dzięki temu możemy zaoferować Klientom najwyższą jakość obsługi oraz nowoczesne, światowe technologie. Zależy nam najbardziej, aby każdy zgłaszający się do nas człowiek dobrze słyszał – pomoc w poprawie jakości życia osobom niedosłyszącym jest głównym motorem naszego działania. A pasja jak wiadomo jest największą siłą sprawczą powodzenia.
Słyniecie Państwo ze specjalistycznie wykształconej kadry. Jakimi kanałami poszukujecie swoich pracowników? Staramy się dotrzeć do naszej grupy docelowej  wielokanałowo. Oczywiście jak większość firm korzystamy z portali pracy oraz stron społecznościowych. Współpracujemy także ze szkołami, które kształcą w zakresie protetyki słuchu, co umożliwia nam spotkanie ludzi zainteresowanych pracą w tym zawodzie. Jesteśmy otwarci na studentów, którzy chcieliby odbyć praktyki zawodowe w naszej firmie. Takie doświadczenie pozwala przyszłym protetykom słuchu sprawdzić się w zawodzie,  zweryfikować swoje umiejętności w rzeczywistym kontakcie z  Klientem i w efekcie może zaprocentować zatrudnieniem w naszej firmie. Wychodzimy również naprzeciw osobom, które dopiero chcą nauczyć się tego zawodu. Posiadamy w firmie wielu  specjalistów i trenerów z zakresu protetyki słuchu, którzy przygotowują dedykowane szkolenia  zarówno w siedzibie firmy, jak  i bezpośrednio w oddziałach czy centrach szkoleniowych. Cyklicznie prowadzone są także szkolenia na platformie e-learningowej. Częściowo finansujemy czesne za szkoły kształcące protetyków słuchu. ...
"Wywiad z Jarosław Janiszewski - NDG Medical Sales Force"
Jak wyglądały początki firmy NDG Medical w Polsce? NDG Medical zaczęła swoją działalność już niemal 20 lat temu, w 1999 roku. To był dobry czas dla polskich przedsiębiorców. Nikt jednak wtedy nawet nie słyszał o usługach outsourcingu sił sprzedaży, dlatego jako jedna z pierwszych firm w tej branży w Polsce przecieraliśmy szlak. Wypracowywaliśmy modele współpracy z klientami, pracowaliśmy nad standardami. Do wszystkiego doszliśmy sami z naszymi partnerami. Dzięki temu mamy bogate doświadczenia, które procentują dzisiaj bardzo efektywnie realizowanymi projektami.
Ile osób obecnie zatrudnia firma? Żeby zrozumieć, jak funkcjonuje NDG Medical, trzeba poznać specyfikę naszej branży. Firmy outsourcingowe mają dwie grupy pracowników – stacjonarnych, którzy obsługują projekty naszych klientów administracyjnie i zewnętrznych, zatrudnianych na etacie w NDG Medical i delegowanych do realizacji zadań na rzecz naszych klientów. Dzisiaj w naszej firmie pracuje łącznie 143 pracowników. I chcę podkreślić, że są to osoby zatrudniane na etacie, z pełnymi prawami, które temu towarzyszą. ...
"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...