Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karolina Michalska - LS Airport Services S.A."
LS Airport Services to największa w Polsce firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów. Jaki jest zakres oferowanych przez Państwo usług? Jako lider w swojej branży szybko i profesjonalnie obsługujemy w polskich portach lotniczych największe linie lotnicze świata. Oferujemy szeroki zakres kompleksowych i bezpiecznych usług dla linii lotniczych oraz spedytorów. Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży handlingowej, co przekłada się na nasz status najbardziej konkurencyjnej firmy na rynku. W ramach obsługi naziemnej oferujemy: obsługę rampową bagażową, pasażerską, cargo, samolotów prywatnych i magazynową. Ponadto posiadamy centrum operacyjne, pracujące w systemie 24/7, oraz świadczymy usługi techniczne, wykonywane przez LS Technics.  
Na jakich lotniskach działacie? Rozwijamy się wraz z rynkiem lotniczym w Polsce i na świecie, dlatego jesteśmy obecni w największych portach lotniczych w kraju. Można nas spotkać w Warszawie, Gdańsku, Modlinie, Katowicach, we Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy oraz Lublinie. Obsługę pasażerską oferujemy na 5 lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Katowice), zaś obsługę techniczną świadczymy na 9 lotniskach. ...
"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Piotr i Paweł"
Co kryje się pod marką Piotr i Paweł? Jesteśmy polską firma o ugruntowanej pozycji z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy sieć supermarketów z bogatą ofertą asortymentową, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. Działamy już od 25 lat, nasza marka jest znana i ceniona wśród naszych klientów. „Piotr i Paweł” to także pewny i wiarygodny pracodawca, obecny w różnych regionach kraju. Oferujemy pracę , praktyki i staże w sklepie, w magazynach, oraz w centrali firmy. Prowadzimy również klasę patronacką w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy dużą polską siecią, istniejącą na rynku od 25 lat. Naszą stabilną pozycję zawdzięczamy m.in. wyróżniającej się na rynku trosce o wysoką jakość obsługi klienta, szerokiemu asortymentowi, niskim cenom oraz zawsze świeżym produktom.
Jak wygląda struktura waszej firmy? Siedziba naszej firmy znajduje się w stolicy Wielkopolski. W Poznaniu i bliskich jego okolicach mamy 20 sklepów. Łącznie sieć Piotr i Paweł liczy 135 sklepów w całej Polsce, zlokalizowanych w ponad 60 miastach. Jesteśmy obecni zarówno w dużych aglomeracjach jak i miejscowościach nawet poniżej 10 tys. mieszkańców. Zatrudniamy ponad 5000 pracowników w całym kraju. ...