Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zawód górnika jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu dawał pewną, dobrze płatną pracę. Dziś kopalnie są coraz częściej zamykane, a górnicy muszą się przekwalifikować, aby znaleźć zatrudnienie. Co mogą robić? Kopalnie w Rudzie Śląskiej Śląsk był niegdyś przede wszystkim prężnie rozwijającym się ośrodkiem górniczym. Obecnie większość kopalni funkcjon...
Czytaj więcej >>
Masz Powera – idź po staż
14 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej ogłasza nabór na staże dla osób młodych. W takiej grupie wiekowej istnieje poważny problem bezrobocia. Młodzi nie posiadają doświadczenia zawodowego, które jest wysoko cenione przez pracodawców, dlatego mają mniejsze szanse na zatrudnienie. Może się to zmienić za sprawą odbycia półrocznego stażu. O programie ...
Czytaj więcej >>
Firma Mid Ocean Brands jest międzynarodowym koncernem specjalizującym się w rynku upominków reklamowych dla agencji i pośredników na całym świecie. Koncern ma również swój oddział w Polsce, w Chorzowie w województwie śląskim. Ten zagraniczny inwestor planuje jednak poszerzenie swojej działalności i otwarcie nowego zakładu w Rudzie Śląskiej, co ozna...
Czytaj więcej >>
W Rudzie Śląskiej panuje bardzo dobra sytuacja na rynku pracy. Stopa bezrobocia w grudniu 2016 roku wynosiła tam zaledwie 5,2 proc., podczas gdy średnia dla Polski to 8,3 proc., a dla całego województwa śląskiego – 6,6 proc. Niemniej PUP w Rudzie Śląskiej nie ustaje w podejmowaniu kolejnych działań mających na celu walkę z bezrobociem i [R...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej zobowiązał się do zorganizowania stażów i szkoleń dla osób bezrobotnych. To szansa dla przedsiębiorców na uzyskanie nowych pracowników niższym kosztem, a dla samych obywateli na doszkolenie się i zdobycie ważnych umiejętności i uprawnień zawodowych. Dofinansowanie unijne dla aktywizacji zawodowej w Rudzie Śląskiej Urzą...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska otrzyma w najbliższym czasie kwotę ponad 3 mln zł ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, tj. PFRON. Mają one zostać przeznaczone między innymi na aktywizację zawodową osób z orzeczoną niepełnosprawnością w Rudzie Śląskiej. Pomoc z PFRON PFRON wypłaca ze swoich funduszy środki na szeroko rozumianą rehabilit...
Czytaj więcej >>
Barometr zawodów jest badaniem przeprowadzanym na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Ta jednoroczna prognoza sytuacji w zawodach pozwala określić m.in. kierunki rozwoju dla poszczególnych rynków pracy oraz zapotrzebowanie na określonych fachowców. W Rudzie Śląskiej i ogólnie w całym województwie śląskim do najbardziej poszu...
Czytaj więcej >>
Władze Rudy Śląskiej muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom związanym z funkcjonowaniem lokalnego rynku pracy. Pojawia się tu bowiem sporo problemów wymagających wdrażania różnych rozwiązań. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację osób w wieku powyżej 50 roku życia, które chcą być aktywne zawodowo, ale mają poważne trudności ze znalezieniem zat...
Czytaj więcej >>
Ruda Śląska to liczące ok. 140 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim. Dobre połączenia komunikacyjne oraz atrakcyjne położenie czynią z niego miejsce dogodne do podejmowania różnego rodzaju działalności inwestycyjnej. To z kolei znajduje przełożenie na sytuację na rynku pracy. Jak zatem przedstawia się tu sprawa z bezrobociem i jaka jest j...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...
"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...