Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...
"Wywiad z Monika Bentkowska - Sodexo Polska Sp. z o.o."
W tym roku Sodexo obchodzi swoje 50 urodziny. Od roku 1966 firma ogromnie się rozwinęła i w tym momencie są Państwo na miejscu 19 największych pracodawców na świecie. Jak wyglądał rozwój firmy w Polsce? To prawda, bieżący rok jest dla nas wyjątkowy, właśnie ze względu na fakt, że globalnie świętujemy swoje pięćdziesiąte urodziny. „Z Francji dookoła świata…” – tak można podsumować historię Sodexo. Stworzona w 1966 roku w Marsylii skromna, rodzinna firma, w ciągu półwiecza zawojowała cały świat. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu i entuzjazmowi pracowników Sodexo z małej, lokalnej firmy cateringowej staliśmy się jedną z największych spółek outsourcingowych na świecie – Grupą Sodexo. W Polsce Sodexo (znane jako Sodexo On-site Services) zadebiutowało w 1993 roku. Za nami blisko 25 lat działalności na rodzimym rynku. Początkowo byliśmy znani w głównej mierze jako dostawca usług cateringowych, ale z biegiem lat wyrośliśmy na lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu pracowników, a obecnie, w całym kraju, zatrudniamy ich blisko 2200! Obsługujemy tu także ponad 250 nieruchomości, ponad 2000 mniejszych obiektów, a także prowadzimy ponad 70 restauracji, m.in. w tak unikatowych lokalizacjach jak PGE Narodowy czy Instytut Lotnictwa. Świadczymy swoje usługi także w wielu siedzibach międzynarodowych firm w całej Polsce. ...
"Wywiad z Agata Berndt-Wazelin - ZL Nałęczów Zdrój"
Na początek proszę powiedzieć, czy Cisowianka i Nałęczów Zdrój to całkiem osobne podmioty, czy może wchodzą w skład większej grupy, a różnica polega na miejscu wydobycia? Obie marki – Cisowianka i Nałęczów Zdrój – należą do firmy ZL Nałęczów Zdrój. Obie butelkowane są w tym samym zakładzie butelkującym znajdującym się w Drzewcach koło Nałęczowa i pochodzą z pokładów wód nałęczowskich. Miejsca, z których są wydobywane leżą około 150 metrów od siebie. Różnica polega na głębokości wydobycia wody, a co za tym idzie na jej składzie mineralnym. Nałęczów Zdrój jest wodą o nieco niższej mineralizacji niż Cisowianka.  
Konsumenci mają w czym wybierać, to mocno nasycony rynek. Co wyróżnia Was od konkurencji? Cisowianka to naturalna woda mineralna o średnim poziomie mineralizacji. Idealna dla całej rodziny, na każdą okazję. Butelkowana w jednym z najnowocześniejszych zakładów butelkujących na świecie, gdzie poziom specjalizacji i dbałości o bezpieczeństwo jest niezwykle wysoki. W ZL Nałęczów Zdrój ogromną wagę przykładamy do poszanowania natury. Nasze wody butelkujemy w sposób pozwalający w pełni zachować ich naturalne cechy, którymi woda została obdarzona przez naturę. Szacunek dla środowiska i ekologia przyświeca całości naszych działań i pracy w zakładzie. Wszelkie rozwiązania w nim zastosowane mają na celu jak najmniejszą ingerencję w środowisko i otaczającą nas przyrodę. Cisowianka jest marką bardzo mocno słuchającą swoich konsumentów. Staramy się wyjść naprzeciw ich potrzebom i stąd na przykład tak szeroka gama opakowań oraz rodzajów nasycenia wody CO2; w naszej ofercie. Ważną cechą, na którą nasi konsumenci zwracają uwagę jest też stosunek jakości do ceny. Ceny Cisowianki są bardzo dobre, a jakość wody wysoka. Często na rynku widzimy dużo droższe, a gorsze jakościowo na przykład wody źródlane. Ewenementem na rynku jest nasza Cisowianka Perlage – woda musująca, która stworzona została jak idealna towarzyszka spotkań przy stole. Jest to produkt wypełniający niszę na rynku, gdzie dotychczas nie było wody w pięknym opakowaniu o unikalnych cechach wręcz poprawiających odczuwanie smaku potraw i idealnie komponującej się z winami i nawet najdelikatniejszymi daniami.   ...