Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Brzezińska - Spartez sp. z o.o. sp.k. "
Ogólnie mówiąc jesteście firmą z branży IT. Chciałbym jednak wejść w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Spartez zajmuje się rozwojem produktów z których korzystają programiści na całym świecie. Myślę tutaj nie tylko o produktach naszego partnera, australijskiej firmy Atlassian, ale też o naszych autorskich produktach, które są także rozpoznawalne na tych samych rynkach.
Co jest największym atutem waszych produktów? Fakt, że są one na bieżąco rozwijane i unowocześniane zgodnie z metodologią Agile, w której pracujemy. Dodatkowo sami  testujemy i pracujemy na produktach, które ulepszamy, a następnie oddajemy do użytku klientom. W branży w której działamy, ale nie tylko, większość osób używa lub zna produkty, które rozwijamy. Często tak się zdarza, że na spotkaniu branżowym czy konferencji nasz rozmówca nie za bardzo kojarzy nazwę firmę. Gdy jednak pojawia się nazwa produktu, który rozwijamy, wówczas stwierdza: „ a to Wy robicie ten x/y/z produkt. Słyszałem tylko, że robi to jakaś firma z Gdańska”. Na co z dumą odpowiadamy: „tak, to właśnie my”. ...
"Wywiad z Aleksandra Kowal - Euro Bank S.A."
Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces? Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nasza marka szybko stała się rozpoznawalna i wybierana przez klientów ze względu na prostotę i szybkość realizowania usług.
Wprowadzili Państwo jako pierwsi na polski rynek wiele unikalnych rozwiązań w sektorze bankowym. Proszę o nich opowiedzieć. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy karty płatnicze wydawane od ręki w oddziale, sieć wpłatomatów online oraz token GSM - nowoczesne zabezpieczenie bankowości internetowej. Obecnie proponujemy naszym klientom użyteczną aplikację mobilną, bankowość internetową w technologii RWD, a także płatności zbliżeniowe telefonem.
Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie eurobank? Co Państwa wyróżnia spośród firm konkurencyjnych? Zdecydowanie wyróżnia nas jakość obsługi klienta, co potwierdzają liczne rankingi i wyróżnienia. Cieszy nas fakt, iż klienci doceniają naszą pracę. Liczymy się z głosem naszych odbiorców dlatego stworzyliśmy zespół, który je zbiera, analizuje, a następnie wdraża rozwiązania mające usprawnić nasze funkcjonowanie. ...
"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...