Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...
"Wywiad z Aleksandra Witkowska - Euler Hermes"
Jak wyglądało tworzenie w Polsce Euler Hermes? W Polsce działamy od od 1998 roku, na początku jako oddział, a od wielu lat  jesteśmy Towarzystwem Ubezpieczeń. Euler Hermes jest w Polsce liderem ubezpieczeń należności handlowych, naszym drugim wiodącym produktem są również Gwarancje Ubezpieczeniowe. Ja pracuję właśnie w Towarzystwie Ubezpieczeń oraz w jego spółce serwisowej, ponadto w strukturze grupy Euler Hermes w naszym kraju jest wyspecjalizowana w informacji gospodarczej i windykacji  spółka Euler Hermes Collections.
Jaki był kluczowy moment dla Firmy? Pracuję w firmie od dwóch lat. Pewnie tych kluczowych momentów w historii firmy było wiele, natomiast z mojej perspektywy tych 2 lat mogę powiedzieć, iż jest to przede wszystkim  bardzo stabilna firma i de facto przez te ostatnie 15 lat w sposób ciągły się rozwijająca, mająca jednocześnie bardzo stabilnych ludzi „na pokładzie”.
W związku z ugruntowaną już pozycją Firmy - jak często Państwo rekrutują? Poszukujemy pracowników w zależności od pojawiających się wakatów; bardzo często osoby na stanowiska asystenckie, które potem rozwijają się i awansują w ramach organizacji. Ubezpieczenie należności to bardzo specjalistyczny produkt, nieprzypominający na żadnym obszarze – zarówno sprzedaży jak i obsługi innych ubezpieczeń. To nie jest produkt, którym mogą zajmować się osoby bez wcześniejszego przeszkolenia, bez zdobycia konkretnych kompetencji, w związku z czym dużo łatwiej jest nam zatrudniać osoby już od stanowiska praktykanta czy asystenta, tak aby rozwijały się razem z firmą. ...
"Wywiad z Dorota Patejko - Auchan Polska"
Auchan to…? Co jest wizytówką waszej firmy? Marka Auchan to przede wszystkim niskie ceny, dobra jakość produktów, szeroki i trafny wybór. Oferta dla klienta znajduje swoje odbicie w kampaniach promujących markę „Albo nuda, albo Auchan” oraz „Zbijamy ceny zawodowo!”. Auchan to firma odpowiedzialna, troszcząca się o dobro swoich klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Poprzez realizację strategii zrównoważonego firma wywiera pozytywny wpływ na środowisko lokalne, do podniesienia jakości życia jak największej liczby klientów i współpracowników. Auchan realizuje projekty na skalę krajową – angażując się z rozwiązywanie takich problemów społecznych jak niedożywienie (współpraca z Bankami Żywności), niosąc pomoc dzieciom (współpraca z Wioskami Dziecięcymi, czy Polską Akcją Humanitarną – program Pajacyk) oraz wspierając chorych na białaczkę (współpraca z fundacją DKMS) w walce o życie. Dodatkowo, każdy ze sklepów Auchan Polska, realizuje własne projekty i angażuje się w działania na rzecz podniesienia jakości życia swojego najbliższego otoczenia. ...