Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Skibińska - Tarczyński S.A."
Nie mogę inaczej rozpocząć naszej rozmowy: czym są Gryzzale? To jeden z naszych najważniejszych produktów. Dokładnie rzecz mówiąc to pierwsze kabanoski drobiowe dla dzieci. Stanowią niezastąpione źródło energii, które daje siłę do działania. Dzięki obniżonej zawartości tłuszczu są fajną przekąską dla najmłodszych.
Co jeszcze produkujecie? Model biznesowy Grupy Tarczyński koncentruje się na przetwórstwie mięsa wieprzowego i drobiowego oraz sprzedaży i dystrybucji wytwarzanych wyrobów mięsno-wędliniarskich. Dzieje się to pod markami Tarczyński i Dobrosława. W odróżnieniu od wielu firm z branży, Grupa nie prowadzi chowu trzody chlewnej dla potrzeb własnych ani też uboju.
Mimo tego i tak produkujecie około 500 przetworów mięsno-wędliniarskich. Zgadza się. Grupa Tarczyński posiada trzy zakłady produkcyjne. Główny zakład w Ujeźdźcu Małym, jest jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcji wyrobów wędliniarskich w Europie. Ponadto  dysponujemy dwoma zakładami produkcyjnymi: w Sławie i w Bielsku-Białej.
Pracy z pewnością więc nie brakuje, a jak to jest z pracownikami? Staramy się poprzez odpowiednio przygotowany proces rekrutacji zatrudnić najwłaściwszych i najodpowiedniejszych pracowników  oraz zapewnić  im jak najlepsze warunki pracy i rozwoju. Naszym pracownikom umożliwiamy pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi. Zgodnie z naszą polityką rozwoju pracowniczego zapewniamy  pracownikom wszystkie dostępne możliwości i formy rozwoju, a więc między innymi kursy, szkolenia, dofinansowanie nauki, naukę języków obcych. W rekrutacji najwłaściwszych kandydatów poszukujemy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnętrznym rynku pracy. Rekrutujemy samodzielnie lub korzystając ze wsparcia firm doradztwa personalnego. ...
"Wywiad z Agnieszka Stańczyk - PORR Polska"
Jesteście firmą realizującą inwestycje budowlane. Wejdźmy w szczegóły, czym dokładnie zajmuje się Państwa przedsiębiorstwo? Głównym polem naszych działań jest szeroko pojęte budownictwo komunikacyjne. Wchodzimy w skład uznanej na świecie grupy budowlanej PORR, dzięki czemu mamy  nieograniczony dostęp do najnowocześniejszych technologii. Wiedza i doświadczenie  pozwalają nam dostarczać klientom kompleksowe usługi i rozwiązania. Nastawienie na rozwój i utrzymywanie najwyższych standardów pozwoliło nam stać się liderem w branży budownictwa komunikacyjnego. Fundament PORR Polska Infrastructure stanowią oddziały: Mostowy, Drogowy, Inżynieryjny, Fundamentowania, Energetyczny, a także Baza Techniczna i Laboratorium Technologiczne. Nasza spółka działa głównie na terenie Polski, prowadzi również projekty budowlane w Norwegii.
Jakimi inwestycjami w Polsce możecie się pochwalić? W zakresie projektów mostowych jesteśmy wykonawcą m.in.: mostu przez Wartę w Koninie, węzła drogowego Błędnik w Gdańsku, Mostu im. Tadeusza Mazowieckiego w Rzeszowie oraz mostów przez Wisłę w: Chełmnie, Fordonie i Warszawie (Łazienkowski). W zakresie projektów inżynieryjnych wykonaliśmy stołeczne biurowce: Zebra Tower, Reform Plaza, Wolf Żurawia oraz Dom Towarowy Bracka i część południową kompleksu Złote Tarasy. W Warszawie wybudowaliśmy również trzy stacje metra: Plac Wilsona, Świętokrzyska i Centrum. Z inwestycji drogowych wykonaliśmy: tunel Wisłostrada, Trasę AK i Drogę Ekspresowa S−8. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...