Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...
"Wywiad z Kornelia Trocha - LONTEX"
Czym zajmuje się firma LONTEX? LONTEX dostarcza kompleksowe rozwiązania usługowe dla podmiotów działających w branży transportowo-motoryzacyjnej. Prowadzimy sprzedaż produktów, a konkretnie części zamiennych dedykowanych dla samochodów ciężarowych do ponad 60 krajów z całego świata. W bardzo dużym uproszczeniu można powiedzieć, że dostarczamy Klientom rozwiązania pozwalające skutecznie realizować ich cele.
Jak wyglądały początki działalności firmy? Firma została założona w 1990 roku, jej działalność w początkowym okresie ograniczała się do usług transportowych i wynajmu autokarów. W kolejnych latach rozwój firmy został ukierunkowany na świadczone do dnia dzisiejszego usługi dla branży transportowo-motoryzacyjnej.
Co stanowiło przełomowe wydarzenie dla firmy LONTEX? Przełomem w działalności LONTEX było otwarcie w 1996 r. serwisu tachografów z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach. Sukces tego przedsięwzięcia przesądził o budowie ogólnopolskiej sieci specjalistycznych serwisów LONTEX. Kolejną, słuszną decyzją było zwrócenie się ku działalności handlowej. ...
"Wywiad z Andrzej Szylar - Global4Net Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się Global4Net? Od 2010 roku zajmujemy się wdrożeniami e-commerce dla dużych i średnich sieci handlowych. Korzystamy w tym celu z oprogramowania Magento, które uważane jest za jedno z najlepszych i najbardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia sklepów internetowych. Muszę przyznać, że w połączeniu z doświadczonym teamem programistów jest to recepta na naprawdę efektywny e-commerce.
Jak opisałby Pan firmę w jednym zdaniu? Global4Net to certyfikowani specjaliści Magento, którzy widzą wyzwania i szansę rozwoju tam, gdzie inni dostrzegają jedynie problemy.
Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Specjalizujemy się w jednym rodzaju oprogramowania, w związku z czym jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać jego potencjał, podczas gdy większość firm zajmuje się wszystkim po trochu. Jesteśmy dumni z tego, że dokonywaliśmy integracji najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce w czasie, kiedy w Polsce mało kto słyszał o Magento.
W jakim tempie rozwija się sprzedaż internetowa w Polsce? Według raportu „E-commerce w Polsce 2016”, już niemal połowa polskich internautów kupuje online, a rynek e-commerce wzrośnie do końca tego roku o prawie 9 mld złotych. Porównując te wyniki z kondycją branży sprzed kilku lat muszę przyznać, że nie jestem zaskoczony: coraz więcej mówi się o przeciwdziałaniu zjawisku wykluczenia cyfrowego, błyskawicznie rośnie też znaczenie rynku urządzeń mobilnych. Naturalnym elementem tej ewolucji jest rozwój usług osadzonych w przestrzeni online, wliczając w to właśnie e-commerce. Ze swojej strony mogę dodać również, iż to, że od kilku lat mamy możliwość współkreowania tego dynamicznie zmieniającego się świata, jest dla nas ogromnym powodem do dumy. ...