Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...
"Wywiad z Teresa Lukasek - MAAN Sp. z o.o."
"Wywiad z Aneta Zalewska - MAAN Sp. z o.o."
Od 30 lat zajmują się Państwo produkcją okapów kuchennych. Jaka jest geneza Waszej firmy? Firma Maan to firma rodzinna, stworzona w latach 80-tych ubiegłego stulecia. Lata, w których zaczynaliśmy były niezwykłe. Czasy, kiedy większość wyjeżdżała za zachodnią granicę w poszukiwaniu środków do lepszego życia, my wykorzystaliśmy do stworzenia produktu polskiego. Zaczynaliśmy bez nowoczesnych technologii, nasza praca momentami przypominała rękodzieło, ale dzięki temu i kolejnym etapom rozwoju i rozbudowy firmy, teraz możemy stwierdzić, że o okapach wiemy wszystko.
Obecnie firma Maan jest jedną z dwóch wiodących producentów okapów kuchennych w Polsce. Czemu zawdzięczacie ten sukces? Ciężkiej pracy, doświadczeniu, konsekwencji i zaangażowaniu.
Jakie świadczycie usługi? Produkcja okapów jest podstawową gałęzią naszej działalności.    
W jakich krajach możemy znaleźć produkty Maan? Jesteśmy obecni w krajach Unii Europejskiej oraz na rynkach wschodnich. Jako producent działamy pod różnym logotypem.
Co charakteryzuje Państwa produkty? Nowoczesny design, wysoka jakość wykonania i niezawodność komponentów wykorzystanych do produkcji. ...
"Wywiad z Anna Starostecka-Kaczmarek - Raiffeisen Bank Polska S.A."
Do jakich klientów kieruje swoją ofertę Raiffeisen Polbank? Jesteśmy bankiem uniwersalnym, a zatem oferujemy pełen zakres usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm – od segmentu mikro do największych korporacji. Klienci z tzw. segmentu mass market mogą w naszej ofercie znaleźć m.in. atrakcyjne Wymarzone Konto Osobiste, które jest rozwiązaniem unikalnym na polskim rynku, kredyty konsumpcyjne i hipoteczne, karty kredytowe, których talię właśnie odświeżyliśmy, rozmaite produkty oszczędnościowe i inwestycyjne oraz nowoczesne rozwiązania płatnicze powiązane z telefonami komórkowymi. To oczywiście nie wszystko. Zajmujemy czołowe pozycje w wielu segmentach rynku finansowego, m.in. faktoringu, leasingu, wymiany walutowej, instrumentów finansowania handlu czy płatności mobilnych. Swoje usługi oferujemy również klientom indywidualnym z polskiej klasy średniej oraz klientom zamożnym w ramach wyjątkowej oferty bankowości prywatnej pod nazwą Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Tym, co wyróżnia nasz bank na tle rynku, jest unikalna filozofia, w ramach której zarówno nowi, jak i obecni klienci mogą liczyć na taką samą ofertę produktów i usług na identycznych warunkach. Nie mamy oferty „tylko dla nowych”. Wszystkich klientów, uczciwie i po partnersku traktujemy w taki sam sposób. ...