Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Irmina Izdebska - Capgemini"
Capgemini jest też laureatem nagrody Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Jak udało się Państwu osiągnąć ten sukces? Kultura etycznego i odpowiedzialnego biznesu jest silnie zakorzeniona w działalności całej grupy Capgemini, która już trzeci rok z rzędu otrzymała tytuł Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Zasady etycznego biznesu nakreślają naszą współpracę z klientami, partnerami, dostawcami. W ramach strategii CSR wspieramy programy skierowane do społeczności lokalnych, programy promujące różnorodność w miejscu pracy oraz działania proekologiczne.
Jakie projekty najczęściej Państwo wpierają? Od 3 lat organizujemy akcję „Inwestujemy w dobre pomysły” - program finansujący autorskie projekty naszych pracowników w ramach wolontariatu. W tym roku w programie wzięło udział ponad 200 wolontariuszy, którzy pomogli blisko 2300 beneficjentom – podopiecznym domów dziecka, dzieciom z niepełnosprawnością wzroku, seniorom. Pomagamy także zwierzakom. Przykładem działań wspierających różnorodność w miejscu pracy jest program „Win with Capgemini”, w którego ramach nasza firma otworzyła rekrutację dla osób niepełnosprawnych. ...
"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...
"Wywiad z Maciej Musiał - Pracownia Finansowa"
"Wywiad z Tomasz Wiśniewski - Pracownia Finansowa"
Zaintrygowała mnie nazwa państwa firmy. Słowo „pracownia” kojarzy się raczej z zakładem krawieckim niż finansami. Skąd pomysł na taką właśnie nazwę? Zauważyliśmy niepokojącą tendencję - finanse i inwestycje zaczęły odbiegać od realnej gospodarki. Pomyśleliśmy, że jest to niewłaściwy kierunek, dlatego chcieliśmy, aby nasza firma była bliżej ludzi. Gdy słyszymy nazwę „pracownia krawiecka”, to każdy rozumie, o jakie przedsiębiorstwo chodzi. Zależało nam na osiągnięciu podobnego efektu. Gdy ktoś idzie do pracownicy krawieckiej, to nie spekuluje co tam jest, nie zastanawia się, czy wyjdzie z niej z  telewizorem, czy garniturem, bo odpowiedź jest oczywista. Zależało nam, aby usługi naszej firmy również kojarzyły się z czymś prostym i zrozumiałym dla wszystkich.     
Z jakimi produktami można wyjść z państwa firmy? Pieniądze, które przynosi do nas klient przemieniamy w rzeczywistą, realną i identyfikowalną wartość. Podam taki przykład:  wiatr wieje, woda płynie, słońce świeci, a my potrzebujemy energii elektrycznej. Nie zanosi się na to, aby energia elektryczna wyszła z mody, więc pieniądze, które otrzymujemy od inwestorów przeznaczamy na wybudowanie elektrowni i dostarczanie energii do ludzi. Z tego tytułu czerpiemy korzyści o charakterze majątkowym, czyli pomnażamy kapitał, który nam powierzyli. Pracownia Finansowa ma pokazać ludziom, że działalność, którą prowadzimy jest prosta – elektrownia sprzedaje prąd do określonej firmy i wypłaca dywidendę.   ...