Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Anna Kamińska - Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o."
Jak wygląda kadra zarządzająca? Firma łącznie zatrudnia ponad 400 pracowników i jest podzielona na dwa unity – Market Unit, przez który należy rozumieć siedzibę firmy w Warszawie oraz Przedstawicieli Medycznych reprezentujących firmę na terenie całego kraju  oraz Production Unit, czyli Wytwórnię Płynów Infuzyjnych w Kutnie. Obie jednostki mają odrębną kadrę zarządzającą i funkcjonują samodzielnie. W obszarze Market Unitu zatrudniamy około 130 pracowników.
Jaki był kluczowy moment w funkcjonowaniu firmy? Takich momentów było kilka, jednak jednym z ważniejszych był zakup Wytwórni Płynów Infuzyjnych w Kutnie w 2000 roku. Zakup ten spowodował, nie tylko duży wzrost zatrudnienia ale istotną zmianę pozycji Spółki na rynku dostawców szpitalnych. W wyniku akwizycji spółka stała się liderem na rynku dostawców płynów podstawowych w Polsce. Od tego czasu nasza spółka sukcesywnie wprowadza innowacyjne rozwiązania produkcyjne, przez co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa produktów stosowanych w lecznictwie. Dla przykładu można podać  uruchomienie w 2000 roku produkcji płynów w sterylnych opakowaniach z zamknięciem Euro Cap,  w  roku 2006 produkcji w nowoczesnych pojemnikach polietylenowych KabiPac, a w 2013 w pojemnikach KabiClear. Reasumując, Kutno realizuje działania produkcyjne a Warszawa zajmuje się marketingiem i sprzedażą oraz szeroko pojętą administracją. ...
"Wywiad z Łukasz Neska - eSky.pl SA "
Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w którym można znaleźć wszelkie produkty potrzebne do zorganizowania podróży. Stworzyliśmy strefy inspiracji i porad tak, by użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, które nurtują ich w czasie planowania podróży – od kwestii bezpieczeństwa, zdrowia i wysokości cła, aż po komunikację na lotnisku. Gdy firma uzyskała mocną pozycję na rodzimym rynku zaczęła inwestować za granicą. Obecnie na świecie funkcjonuje kilka spółek córek – dwie w Europie (w Bułgarii i Rumunii) i jedna w Ameryce Południowej (w Brazylii). Jesteśmy też blisko uruchomienia serwisów w Turcji i Peru oraz w kilku krajach Europy Środkowej. W Polsce zatrudniamy 250 osób, w całej Grupie eSKY jest ich blisko 500. ...