Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mirosław Zossel - Partner Tele.com Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Partner Tele.com powstała w 2001 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Momentów ważnych i kluczowych w historii Partner Tele.com było parę. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, iż pierwotnie firma liczyła zaledwie kilka osób. Nasze działania oraz zainteresowanie proponowanymi przez nas produktami było tak duże, że bardzo szybko musieliśmy zatrudnić kolejnych handlowców i specjalistów, aby móc sprostać wymaganiom rynku. Konsekwencją tego była zmiana siedziby firmy na większą. Zależało nam na tym, aby zapewnić pracownikom komfortowe warunki pracy.
Czemu zawdzięczają Państwo sukces na skalę europejską? PartnerTele.com szybko stała się firmą wiodącą w swojej branży, rozpoznawalną najpierw w Małopolsce, a później w kolejnych regionach Polski. Następnym etapem naszego rozwoju było wyjście poza granice kraju i praca nad pozytywnym wizerunkiem, dzięki któremu jesteśmy szanowaną marką, z którą chętnie współpracują kraje Unii Europejskiej. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby odpowiadać na potrzeby kontrahentów. Priorytetem Partner Tele.com jest satysfakcja klientów, niezwykle istotna jest również jakość oferowanych produktów. ...
"Wywiad z Marzena Brzezicka - PGW Polska Grupa Węglowa sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma PGW Polska Grupa Węglowa? PGW Polska Grupa Węglowa jest spółką, która prowadzi swoją działalność na dwóch gałęziach – branży węglowej oraz transporcie międzynarodowym.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Główna siedziba spółki mieści się w Warszawie. Mamy także mniejsze oddziały na terenie całej Polski. Jest to związane z rodzajem naszej działalności – odziały sprzedaży węgla na terenie Polski. Jeżeli zaś mowa o transporcie, to jest to tylko jeden oddział spedytora, który zarządza flotą.
Proszę powiedzieć, jakimi wartościami kieruje się PGW? Najważniejsza wartością jaką się kierujemy to dbałość o klienta. Nie dzielimy ich na mniejszych czy większych, bardziej czy mniej opłacalnych. Każdy jest obsłużony na takim samym, najwyższym poziomie.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy niewielką spółką, ale prężnie działającą. Właśnie dlatego śmiało mogę stwierdzić, iż nasza pozycja wśród podobnych firm jest dość mocna.
Jakimi sukcesami może pochwalić się PGW? Dwie dziedziny, które obejmuje nasza działalność są dość specyficzne. Jeżeli chodzi o transport to możemy poszczycić się pozyskaniem stabilnego międzynarodowego klienta do współpracy, a jeżeli mielibyśmy mówić o handlu węglem, to możemy pochwalić się rosnącym gronem wracających do nas klientów. Jedno i drugie poparte jest jakością usług jakie świadczymy. ...
"Wywiad z Krystyna Purowska - Janssen Cilag Polska Sp z o.o."
Johnson&Johnson to niewątpliwie  firma o złożonej strukturze, czy mogłaby Pani nam ją przybliżyć? Johnson&Johnson to firma globalna. Na całym świecie zatrudnionych jest ponad 120 000 osób. Grupa Johnson & Johnson skupia ponad 250 przedsiębiorstw operacyjnych w 57 krajach świata. Znajduje się ona w czołówce firm zajmujących się szeroko pojętym healthcarem, czyli dobrostanem ludzkim. Johnson&Johnson dzieli się na 3 sektory : jednym z sektorów, jest sektor farmaceutyczny, który występuję pod nazwą i logo Janssen. Można powiedzieć, że jest to firma farmaceutyczna należąca do J&J. Drugim sektorem jest tzw.MD, czyli medical devices. Jest to sfera wszelkiego rodzaju urządzeń, rozwiązań medycznych, które są bardziej mechaniczne, techniczne. I trzeci obszar, czyli obszar konsumencki – Johnson&Johnson consumer, który jest chyba najbardziej znany, nasze wyroby i logo są widoczne w sklepach.
A jak wygląda historia i struktura firmy na polskim rynku? Firma w Polsce jest od wczesnych lat 90-tych, przez ten czas przechodziła różne przekształcenia, bywała jako jeden J&J, potem jako oddzielne struktury, każdy etap miał swoje uzasadnienie – bądź to odzwierciedlające struktury korporacyjne, globalne, bądź też z przyczyn lokalnych, rejestracyjnych. W Polsce de facto, istnieją dwie zarejestrowane spółki : spółka Johnson&Johnson i spółka Janssen Cilag Polska. W strukturach J&J mamy znowu oddział consumer i oddział MD. Część osób ma pracę typowo biurową, związaną ze strategią, bądź obsługą administracyjną. Część osób pracuje poza biurem, intensywnie promując nasze produkty, bądź sprzedając je – w zależności dla jakiego sektora pracują.  Inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwości rozwoju. Potwierdza to fakt, że średni okres zatrudnienia w firmie to ponad 9 lat, a mówimy o 140 osobach pracujących w Janssenie. Są osoby, które z organizacją są związane od 23 lat. Jest tu coś co ludzi spaja i utrzymuje.   ...