Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Piechocka - Dagma sp.zo.o"
Trzech przyjaciół pewnego dnia postanowiło założyć swój biznes i tak powstała Dagma? W dużym uproszczeniu właśnie tak. Dagma została założona w 1987 roku przez świeżo upieczonych absolwentów dzisiejszego katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Nazwa firmy powstała z połączenia pierwszych liter imion założycieli. Warto podkreślić, że firma została utworzona przed zmianami ustrojowymi w Polsce, w niełatwym dla przedsiębiorców momencie. Ryzyko i wysiłek jaki podjęli wtedy założyciele Dagmy opłaciły się. Firma istnieje na rynku niemal 30 lat i stale się rozwija. Dynamikę rozwoju docenia regularnie popularny dziennik ekonomiczny "Puls Biznesu", który od lat nagradza nas tytułami Gazeli Biznesu. Otrzymaliśmy już osiem takich wyróżnień.
Wasza firma ma kilka profili działalności, a sama spółka Dagma jest czymś w rodzaju grupy, w której każda część ma niezależną strukturę. Jak to wszystko udaje się połączyć w dobrze funkcjonującą całość? Największą i najbardziej rozbudowaną część stanowi Dagma Bezpieczeństwo IT. Można powiedzieć, że jest to trzon działalności spółki. To właśnie ta część firmy zajmuje się dystrybucją rozwiązań do zabezpieczania sieci komputerowych przedsiębiorstw przed różnego rodzaju zagrożeniami: wirusami komputerowymi, atakami hakerów czy kradzieżą danych. Z dystrybuowanych przez Dagmę rozwiązań firm ESET, Barracuda Networks czy STORMSHIELD korzysta kilka tysięcy polskich przedsiębiorstw i instytucji rządowych. W części Dagma Bezpieczeństwo IT zatrudniamy łącznie niemal 100 osób.   ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...