Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...
"Wywiad z Tomasz Kasperski - Westwing Home&Living Sp. z o.o."
Czym jest WESTWING Home & Living? To największy klub zakupowy w Polsce oferujący produkty do wyposażenia wnętrz. Tworzony przez pasjonatów dobrego designu dla miłośników pięknych i unikatowych przedmiotów.
Skąd pomysł na tego typu przedsiębiorstwo? Westwing opiera się na prostym koncepcie – oferujemy starannie wyselekcjonowane produkty w atrakcyjnych cenach. To przemyślany model, który zakłada, że jeżeli codziennie będziemy zmieniali oferowany asortyment i dostarczymy użytkownikom inspirujące treści – piękne zdjęcia, ciekawe porady – ci będą nas często odwiedzać i w rezultacie często kupować. Klienci pytani o to, co cenią w Westwing wymieniają: produkty niedostępne nigdzie indziej, wysoką estetykę i funkcjonalność strony oraz ceny – z założenia obniżone. Stronę Westwing ogląda się jak magazyn wnętrzarski, z tą różnicą, że można kupować.
WESTWING działa w 14 krajach świata. Czy Państwa asortyment jest dostosowany do obecnie panujących trendów w danym kraju czy jest on uniwersalny? Nasze stylistki pełnią rolę przewodników po świecie designu i aranżacji wnętrz, kampanie przez nie projektowane prezentują meble i dodatki do domu wpisujące się w obowiązujące trendy, a także w gusta i wymagania lokalnego rynku. W naszej ofercie można jednak znaleźć też uniwersalne i ponadczasowe propozycje, które nigdy nie wychodzą z mody. ...
"Wywiad z Agnieszka Kwiatek - Hert Sp. z o.o."
Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment? To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis. Najważniejsze jest to, że otrzyma urządzenie wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem i serwisem.
Na jakie trzy spółki została podzielona firma? HERT, HERT SERWIS i HERT AKCESORIA.     
Co składa się na Państwa ofertę? Hert – zajmuje się maszynami i urządzeniami produkcyjnymi dla branży spożywczej, w szczególności piekarniczej i cukierniczej.  Hert Akcesoria – materiały eksploatacyjne, drobne narzędzia niezbędne i przydatne w codziennej pracy w zakładach piekarskich i cukierniczych, np. blachy, formy, kasty, noże, kosze, wagi, oleje, itd. Hert Serwis – instalacje i wdrożenia, przeglądy i konserwacje oraz naprawy urządzeń. ...