Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dorota Patejko - Auchan Polska"
Auchan to…? Co jest wizytówką waszej firmy? Marka Auchan to przede wszystkim niskie ceny, dobra jakość produktów, szeroki i trafny wybór. Oferta dla klienta znajduje swoje odbicie w kampaniach promujących markę „Albo nuda, albo Auchan” oraz „Zbijamy ceny zawodowo!”. Auchan to firma odpowiedzialna, troszcząca się o dobro swoich klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Poprzez realizację strategii zrównoważonego firma wywiera pozytywny wpływ na środowisko lokalne, do podniesienia jakości życia jak największej liczby klientów i współpracowników. Auchan realizuje projekty na skalę krajową – angażując się z rozwiązywanie takich problemów społecznych jak niedożywienie (współpraca z Bankami Żywności), niosąc pomoc dzieciom (współpraca z Wioskami Dziecięcymi, czy Polską Akcją Humanitarną – program Pajacyk) oraz wspierając chorych na białaczkę (współpraca z fundacją DKMS) w walce o życie. Dodatkowo, każdy ze sklepów Auchan Polska, realizuje własne projekty i angażuje się w działania na rzecz podniesienia jakości życia swojego najbliższego otoczenia. ...
"Wywiad z Edyta Woronowicz - Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o."
Czym jest Mary Kay i jakie produkty oferuje? Nasza marka jest specjalistą w pielęgnacji. Istniejemy od 1963 roku. Kilkadziesiąt lat temu Mary Kay wymyśliła system, w którym kobieta będzie szła do kobiety i robiła jej tak zwany złoty serwis, czyli dobierała pielęgnację, sprzedawała kosmetyki. Dzięki temu nasze klientki nie kupują kota w worku. May Kay oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz perfumy. Posiadamy własne laboratoria, które samodzielnie kontrolujemy. Dzięki temu w każdej części świata nasze produkty są tak samo idealne.
Gdzie znajduje się siedziba oraz wspomniane laboratoria? Krótko mówiąc, w jaki sposób, jako firma jesteście obecni w Polsce? W naszym kraju siedziba Mary Kay znajduje się w Warszawie. Natomiast produkty powstają w Stanach Zjednoczonych. Następnie są one przewożone do Polski do magazynu, skąd trafiają bezpośrednio do konsultantek. Kanał dystrybucji jest więc wąski, co bezpośrednio wpływa na to, że klienci dostają dużo wyższą jakość za rozsądniejszą cenę.
Naszych czytelników interesujecie przede wszystkim jako pracodawca. Proszę powiedzieć jakie stanowiska zatrudniacie najczęściej? W naszej firmie można być konsultantką lub dyrektorem. W pierwszym przypadku zarabia się tylko na sprzedaży. Praca ta polega na chodzeniu do klientek i wykonywaniu sesji pielęgnacyjnych. Dyrektorzy czerpią zyski na dwa sposoby. ...
"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...