Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Bubel - Verita HR Polska Sp. z o.o."
Główne brandy grupy Verita HR Polska to HRO Personnel i HRO Recruitment. W czym się specjalizują? HRO Personnel specjalizuje się w realizowaniu projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble zarządzania, głównymi usługami są: praca tymczasowa, outsourcing personalny, outsourcing kadrowo-płacowy oraz rekrutacja BPO/SSC. Drugi brand, HRO Recruitment, to zespół specjalizujący się w rekrutacjach specjalistów w trzech głównych obszarach działalności: Technology, Finance oraz Sales & Marketing.
Jako grupa wydają Państwo również magazyn „Rekruter”. Zgadza się. Magazyn jest bezpłatny i stanowi doskonałe źródło wiedzy oraz forum wymiany myśli dla dyrektorów HR, rekruterów i specjalistów z branży. Dwa razy w roku redakcja organizuje ogromne przedsięwzięcie – spotkanie networkingowe dla specjalistów z branży rekrutacyjnej i HR, czyli Wieczór Rekrutera, skupiający ponad 400 specjalistów z branży, kierowników działów personalnych czy Dyrektorów HR. Wydarzenie to jest o tyle istotne dla całego rynku, że jest połączone z dwoma konkursami: Nagrodami Rekrutera oraz Perłami HR. ...
"Wywiad z Anna Kochańska - Expander"
Jakie były początki firmy w Polsce? Expander powstał w 2000r., by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym. Początkowo pośredniczył w sprzedaży produktów finansowych jako portal internetowy. Ponieważ klienci w Polsce nie byli jeszcze gotowi na sprzedaż wyłącznie przez Internet, zmieniono model funkcjonowania i pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. Obecnie Expander jest drugą największą firmą doradztwa finansowego na naszym rynku.
Jaki był Pani zdaniem przełomowy moment dla firmy? Tych momentów było kilka. Jednym z nich było znalezienie w 2007r. inwestora (Innova Capital), który w 2010r. stał się jedynym właścicielem firmy. Pozwoliło to Expanderowi przyspieszyć tempo rozwoju sieci, poszerzyć ofertę produktową i zrealizować ambicje ekspansji w Polsce. Kolejnym krokiem milowym była dywersyfikacja portfela produktowego, wprowadzana już od 2012 roku, oraz rozwój placówek franczyzowych i sieci agregacyjnej. Obecnie sieć Expandera swoim zasięgiem pokrywa 85% powierzchni kraju, a z usług naszych doradców rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób. ...
"Wywiad z Katarzyna Dalba - Michelin Polska"
Michelin to uznana marka nie tylko na polskim rynku, ale także przede wszystkim na świecie. Kiedy charakterystyczny biały ludzik zawitał do naszego kraju? Michelin rozpoczął działalność handlową w Polsce w 1994 r. Rok później ówczesny Dyrektor Zarządzający Grupy Michelin François Michelin, podpisał z Ministerstwem Przekształceń Własnościowych umowę prywatyzacyjną, na mocy której nasz koncern objął większościowy pakiet akcji Stomilu-Olsztyn. Dziś, po ponad dwudziestu latach, olsztyńska fabryka jest największą fabryką opon w Polsce i jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie.
Osiągnięcie takiego statusu to efekt przede wszystkim potężnych inwestycji poniesionych przez firmę. W czasie minionych dwudziestu lat Michelin zainwestował w olsztyńską fabrykę ponad 700 milionów euro. Dzięki inwestycjom fabryka stała się jedną z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie  na świecie. Jej powierzchnia to 187 hektarów. Michelin produkuje w niej  opony do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych, ciężarowych oraz do pojazdów rolniczych, a także formy do produkcji opon, kordy i mieszankę gumową. ...