Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Krupa - Saint-Gobain Polska"
W 2015 roku świętujecie 350-lecie istnienia firmy. Jak zamierzacie uczcić jubileusz? Z okazji 350-lecia swojego istnienia, Saint-Gobain przygotowała szereg atrakcji, które nawiązują nie tylko do długiej historii Grupy, ale przede wszystkim jej międzynarodowego charakteru oraz innowacyjności. Jedną z nich są futurystyczne podróżujące pawilony, oferujące zwiedzającym doznania sensoryczne i artystyczne, a prezentujące innowacyjne osiągnięcia Grupy, jej wyjątkową wiedzę oraz doświadczenie w zakresie materiałów budowlanych. Dotychczas pawilony odwiedziły Szanghaj, São Paulo i Filadelfię, a w październiku zawitają do Paryża. Kolejnym działaniem jest uruchomienie wirtualnej wystawy, która obejmuje ponad 700 archiwalnych dokumentów i jest okazją do prześledzenia lub odkrycia na nowo historii Saint-Gobain w oparciu o niepublikowane dotąd informacje oraz osobiste przekazy. Dostępna w całości w Internecie wystawa zapewnia odwiedzającym możliwość obejrzenia galerii innowacji w dziedzinie technologii Habitat, zapoznania się z sześcioma sekcjami tematycznymi oraz - dzięki spektakularnej rekonstrukcji Manufacture des Glaces w technologii 3D - możliwość zwiedzenia fabryki luster z przedednia rewolucji francuskiej. Z okazji obchodzonej w tym roku rocznicy Saint Gobain przygotowało również Książkę rocznicową, która dzięki zastosowaniu technologii QR kodów została połączona z wirtualną wystawą. Stanowi ona kompendium wiedzy o przeszłości oraz teraźniejszości Grupy. Następną atrakcją jest Gra World 350, która została udostępniona w Internecie wiosną bieżącego roku do bezpłatnego pobrania na smartfony i tablety. Umożliwia ona graczom sprawdzenie swoich umiejętności komputerowych oraz zapraszanie przyjaciół i krewnych do rywalizacji rozgrywanej w świecie zawierającym subtelne aluzje do Saint-Gobain. Z kolei wśród aktywności organizowanych na poziomie regionalnym warto wspomnieć o konkursie dla pracowników Saint-Gobain z Polski, Bułgarii i Rumunii. Jego uczestnicy zostali zaproszeni do wykazania się nie tylko wiedzą nt. Grupy, ale również kreatywnością. W konkursie wzięło udział kilkaset osób, a nagrodą główną dla 60 szczęśliwców będzie wyjazd do Paryża. Ostatnim wydarzeniem jest Dzień Jubileuszu, który będzie obchodzony przez wszystkich pracowników Saint-Gobain na całym świecie 15 października bieżącego roku. Będzie on okazją do zamanifestowania więzów łączących wszystkich pracowników Grupy. ...
"Wywiad z Filip Topczewski - Wydawnictwo Sfinks"
Jaka jest geneza Wydawnictwa Sfinks? Początki jak to przeważnie bywa – są różne. U nas podobnie, tyle tylko, że wielu ludzi brało mnie na początku za szaleńca (uśmiech). Można sobie wyobrazić: człowiek w białej koszuli staje w drzwiach i mówi: Musi mieć pan/pani Popularną Encyklopedię Powszechną – to absolutna konieczność. Oczywiście w dwóch egzemplarzach, bo drugim trzeba obdarować...” itd. Och, to były dziwne czasy… Ale tak właśnie powstał Sfinks.
Skąd pomysł na nazwę? Pomyślałem wtedy, że postać egipskiego stworzenia i jego zagadka są idealną alegorią do książek. Przecież odpowiedzi na wszystkie pytania można wyczytać właśnie w nich!
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Przełomowych momentów w historii firmy było kilka. Zaczęliśmy działalność w czerwcu 2000 roku w Lublinie. Tam też mieścił się nasz pierwszy oddział. Ruszyliśmy z jednym przedstawicielem handlowym, by w niedługim czasie mieć ich pięćdziesięciu w 7 oddziałach w całej Polsce! Rynek jednak mocno się zmienił, dlatego w takiej formie pracowaliśmy do roku 2008. Podjęliśmy wtedy decyzję o zmianach, które wyszły naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, tak tworzyliśmy Dział Sprzedaży Telefonicznej. Zapewniliśmy tym samym naszym Czytelnikom kompleksową obsługę bez wychodzenia z domu. Klienci mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje, zamówić produkt i w spokoju czekać na przyjazd kuriera. Drugi milowy krok, to start Księgarni Internetowej Sfinks.info. Nie ukrywam, że jest to moje oczko w głowie, bo dużą cześć sklepu zaprojektowałem sam. Dlatego też tak bardzo sobie ją cenię. ...
"Wywiad z Konrad Szałkiewcz - Herbalife Polska Sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Herbalife? Herbalife Ltd. jest globalną firmą odżywczą, która od 1980 roku wyznacza trendy w dziedzinie zdrowego odżywiania, kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała, zapewniając kompleksowe wsparcie zdrowego stylu życia. Produkty Herbalife dostępne są obecnie w ponad 90 krajach poprzez model sprzedaży bezpośredniej, dzięki sieci Niezależnych Partnerów. Główna siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. Od 2007 roku spółka jest notowana na nowojorskiej giełdzie.
Ile osób zatrudnia państwa firma? Na całym świecie zatrudniamy ponad 7800 osób.  
Czym dokładnie zajmuje się Herbalife? Herbalife to przede wszystkim produkcja i sprzedaż suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych i chcących utrzymać lub zredukować swoją wagę. Cenimy sobie ideę „From seed to feed”, dlatego pod swoją kontrolą mamy nie tylko linie produkcyjne, ale i ogromne pola uprawne. Dzięki temu mamy pewność, co do najwyższej jakości dostarczanych przez nas suplementów – od najmniejszego ziarna po finalny produkt.
Jak długo funkcjonujecie na polskim rynku i jak oceniacie swoją aktualną pozycję? Od 1994 roku dostarczamy rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania polskich konsumentów. Jesteśmy trzecią największą organizacją branży marketingu wielopoziomowego* (MLM, z ang. Multi Level Marketing). W 2014 roku odnotowaliśmy najwyższy w naszej historii nad Wisłą przyrost sprzedaży, która na koniec roku wyniosła 11 mln dolarów. Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z Niezależnymi Partnerami. ...