Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Piotr Cierlik - Eurotronic Sp. z o.o."
Jakie były początki Państwa firmy? Eurotronic Sp. z o.o. to firma z kapitałem prywatnym, która powstała w 1994 r. jako partner firmy Datastream Systems, Inc. przejętej w 2006 r. przez Infor Global Solutions – amerykańskiego potentata na rynku dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw. Od początku działania Eurotronic systematycznie rozbudowuje kompetencje na polu projektowania, tworzenia i wdrażania rozwiązań z zakresu informatyki i automatyki.
Skąd pomysł na założenie przedsiębiorstwa w tej branży? Firma powstała na fali burzliwego rozwoju rynku IT w przekształcającej się Polsce oraz znacznego zapotrzebowania na wsparcie informatyczne firm w zakresie systemów CMMS i EAM.
Proszę powiedzieć naszym użytkownikom, na czym dokładnie polegają świadczone przez Państwa usługi? Podstawową działalnością Eurotronic jest dostarczanie światowej klasy, innowacyjnych rozwiązań informatycznych w następujących obszarach: 1. zarządzania majątkiem; 2. automatyki budynkowej; 3. monitoringu zużycia mediów; 4. poprawy efektywności energetycznej. Eurotronic świadczy także profesjonalne usługi w zakresie doradztwa, wdrożeń, serwisu i szkoleń w wyżej wymienionych obszarach. ...
"Wywiad z Karol Balcerowicz - Centrum Certyfikacji EuroCert"
Czym zajmuje się firma EuroCert? Specjalizujemy się w wydawaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jesteśmy obecni na rynku od 2013 roku, kiedy to na mocy decyzji Ministerstwa Gospodarki zostaliśmy wpisani do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, związane z podpisem elektronicznym.
Dlaczego warto mieć waszą usługę? Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym dokument podpisany przy pomocy naszego e-podpisu jest równie ważny pod względem skutków prawnych, co dokument podpisany własnoręcznym podpisem. Korzyść widać gołym okiem. Na mocy ustawy obowiązującej od dnia 21 lipca 2008 roku każdy podmiot, który zatrudnia więcej niż 5 osób, musi rozliczać się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokumenty związane z ubezpieczeniem są przekazywane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem programu Płatnik i opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Aby był on prawnie wiążący, musi być weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym – takim, jak te wydawane przez nasze centrum certyfikacji. ...