Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Barańska - Gemius S.A."
Na Państwa stronie są ciekawe treści branżowe. Czym się Państwo inspirują przygotowując materiał na nią? Tworzeniu nowej strony Gemiusa przyświecała idea przekazywania wartościowych biznesowo informacji dla świata online, których zbieranie i analizowanie stanowi codzienność naszej firmy. Wszystkie prezentowane na niej treści pochodzą z naszych badań i analiz ekspertów Gemiusa. Jesteśmy nie tylko twórcami narzędzi do pomiaru Internetu i dostarczycielami danych, ale przede wszystkim doradcami biznesowym naszych klientów. Działamy zgodnie z hasłem firmy: „Wspieramy wiedzę poprzez decyzje biznesowe” – i nasza strona to odzwierciedla.
Zaczynali Państwo 16 lat temu od narzędzia pomiaru ruchu w internecie. Jak przez ten okres rozwijały się usługi firmy? Historia Gemiusa sięga 1999 roku. Wtedy, pod nazwą Global eMarketing, stworzyliśmy system GeMius (obecnie znany jako gemiusTraffic), służący do mierzenia różnych wskaźników na stronach internetowych. Wkrótce potem opracowaliśmy metodę badania Internetu, która pozwala oszacować rzeczywistą liczbę użytkowników (ang. real users), odwiedzających dane strony WWW. Ta metoda była przełomem na rynku. Nasz algorytm ma ogromne znaczenie dla rozwoju Internetu jako medium reklamowego, ponieważ bierze pod uwagę czynniki mogące potencjalnie zaburzać otrzymany wynik. W 2004 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą PBI przy badaniu Megapanel PBI/Gemius, a niewiele później rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie wciąż wdrażamy nowe narzędzia, działamy na ponad 30 rynkach i mamy 16 biur zagranicznych. Nie ustajemy też w poszukiwaniach nowych, przełomowych rozwiązań. W maju 2015 roku wygraliśmy konkurs organizowany przez IAB Europe w kategorii badanie internetu (ang. audience research). Statuetkę przyznano nam za projekt nowej metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg ze wszystkich urządzeń – Behavioral Panel Synthesis (BPS). ...
"Wywiad z Agnieszką Ilen - BIG InfoMonitor S.A."
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor funkcjonujące dziś jako BIG InfoMonitor SA, powstało w grudniu 2003 roku. W jakim celu zostaliście powołani do życia? Celem działania BIG InfoMonitor SA jest przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie informacji gospodarczych o przeterminowanym jak i terminowo obsługiwanym zadłużeniu osób i firm. W oparciu o „Ustawę o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych” każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, ma prawo wpisać do BIG dane swojego dłużnika, czyli imię, nazwisko, nazwę jeśli mowa o firmie, tytuł zadłużenia oraz kwotę. Zarówno osoby prywatne jak firmy, przy spełnieniu określonych warunków, mogą także sprawdzić w bazie BIG czy osoba fizyczna lub firma są dłużnikami.
Czym dokładnie zajmuje się BIG InfoMonitor SA? BIG pozwala weryfikować wiarygodność finansową klientów i kontrahentów. InfoMonitor jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce daje również klientom dostęp do danych z baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. BIG wspiera również procesy windykacyjne, bo poprzez wpisy motywuje dłużnika do uregulowania należności. ...
"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie Sp. z o.o."
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...