Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Grzywaczewski - Anwim S.A."
Anwim to już ponad 20 lat historii, niemal cała epoka polskiego wolnego rynku…   To prawda. Ponad 20 lat funkcjonowania na rynku, dodam – bardzo trudnym – polskim rynku paliwowym. To wystarczy za niejedną rekomendację. Dowodzi zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy biznesowi oraz jakości oferowanych produktów i usług. Anwim działa na wielu płaszczyznach – od hurtowego rynku paliw, poprzez transport substancji niebezpiecznych, serwis i sprzedaż ogumienia, po nasz najlepiej rozpoznawalny projekt biznesowy, jakim jest ogólnopolska sieć stacji paliw Moya.
Zwykle to pracowników pyta się, dlaczego chcą pracować w danym miejscu, a jak Pan odpowiedziałby na to pytanie: dlaczego warto pracować w Państwa firmie? Tym, którzy cenią stabilność, wskazałbym na wspomniane wyżej ponad 20 lat aktywności na rynku i doroczne umieszczanie spółki Anwim na listach największych polskich przedsiębiorstw. Tym, którzy stawiają na awans, ukazałbym możliwości rozwoju zawodowego - firma rośnie, tworzymy nowe działy i nowe stanowiska. Tym zaś, którzy chcą mieć ciekawą, pełną wyzwań pracę - gwarantuję, że u nas nudzić się nie będą! ...
"Wywiad z Vít Endler - Internet Mall Polska Sp. z o.o."
Firma Internet Mall Polska po raz pierwszy zaprezentowała swoje usługi w 2000 roku w Czechach. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Tak naprawdę nasz czeski sklep internetowy zaczął funkcjonować jeszcze 2000 roku, a pierwsze kroki firmy zaczęliśmy stawiać dosłownie w piwnicy. Wtedy firma była młoda, tak samo jak i ludzie, którzy w niej pracowali. Prawie wszyscy zaraz po studiach, zżyci ze sobą jak i lubiący to, co razem robią. To był taki prawdziwy start-up! Nikt za bardzo nie patrzył na wydatki jak i czas spędzany w pracy, wszyscy lubili spędzać czas ze sobą i tym samym wspólnie pracować i robić naprawdę fajną rzecz. Staraliśmy się już wtedy stawiać na marketing, ale naprawdę niskobudżetowy. Np. kupiliśmy starego pick-upa - Skoda felicia, którym to dostarczaliśmy zamówione online towary dla klientów. Takie były początki. Przyszedł rok 2010 i wejście na rynek polski i kolejne 3 lata bardzo intensywnej pracy i rozwoju firmy. Rok 2013 upłynął pod znakiem szybkiego wzrostu sprzedaży i udało nam się z powodzeniem obsłużyć ponad 100 tys. klientów, podobnie jak w 2012 roku, kiedy to dzięki naszym klientom udało nam się zwiększyć obroty o ponad 100% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok 2015 w Mall.pl możemy podsumować zrealizowaniem 400 000 zamówień i 280 000 obsłużonych zapytań od klientów, podczas gdy cała Grupa Mall odnotowała aż 5 500 000 zamówień. W zeszłym roku otworzyliśmy też nowe centrum dystrybucyjne w Czechach, które przygotowywaliśmy 2 lata. Ma 50 000m2 (to powierzchnia kilku boisk piłkarskich) i aż 12,5m wysokości oraz jest o 20m szerszy od standardowych magazynów, to jeden z kroków milowych w historii firmy. Ten rok to utworzenie Grupy Mall i zwiększenie obecności Grupy Kapitałowej Rockaway (obecnego właściciela Grupy Mall) do rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Paweł Szukalski, Członek Zarządu ...
"Wywiad z Łukasz Neska - eSky.pl SA "
Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w którym można znaleźć wszelkie produkty potrzebne do zorganizowania podróży. Stworzyliśmy strefy inspiracji i porad tak, by użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, które nurtują ich w czasie planowania podróży – od kwestii bezpieczeństwa, zdrowia i wysokości cła, aż po komunikację na lotnisku. Gdy firma uzyskała mocną pozycję na rodzimym rynku zaczęła inwestować za granicą. Obecnie na świecie funkcjonuje kilka spółek córek – dwie w Europie (w Bułgarii i Rumunii) i jedna w Ameryce Południowej (w Brazylii). Jesteśmy też blisko uruchomienia serwisów w Turcji i Peru oraz w kilku krajach Europy Środkowej. W Polsce zatrudniamy 250 osób, w całej Grupie eSKY jest ich blisko 500. ...