Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Szmidt - BASF Polska"
​​​​​​​Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Sukcesem BASF Polska jest także nasz zespół. Już od kilku zdobywamy coraz wyższą pozycję w rankingu Ideal Employer, badania corocznie prowadzonego wśród studentów przez globalną firmę Universum. W ostatnim roku znaleźliśmy się na 24 miejscu wśród 100 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
W tym roku BASF obchodzi także swoje 150 lecie. Wiedzą już Państwo jak to uczcicie? W ciągu całego roku będziemy podkreślali ważną rolę chemii w nauce, badaniach i edukacji. Dlatego też rozpoczęliśmy współpracę z wydziałami chemicznymi największych polskich uczelni, które zresztą w tym czasie również obchodzą swoje okrągłe rocznice. W ramach wspólnej celebracji będziemy wspierali się merytorycznie, na przykład podczas wspólnych wykładów, czy pikników naukowych. Specjalnie na okazję 150-lecia został także stworzony Creator Space Online – wyjątkowa platforma internetowa do wymiany myśli oraz poglądów, miejsce, gdzie można znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące inteligentnej energii, pożywienia oraz życia w mieście. ...
"Wywiad z Bartłomiej Sawulski - UNICELL Poland sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma Unicell Poland rozpoczęła swoją działalność w roku 1998. Przedsiębiorstwo zostało założone przez inwestorów z Polski i Holandii i tak pozostało do dzisiaj.  Początkowo firma zajmowała się działalnością handlową, następnie krok po kroku zmieniała profil na produkcyjno-handlowy.    
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Na pewno kluczowym momentem w historii było uruchomienie własnej produkcji  w 2002 roku, w wyniku czego nastąpił bardzo dynamiczny wzrost obrotów i zwiększenie skali działalności.  Można na pewno wyróżnić jeszcze kilka innych przełomowych momentów,  takich jak: wdrożenie do produkcji strategicznych linii produktów,  przeprowadzka do nowego zakładu produkcyjnego i inne.  Jednak ogólnie można powiedzieć że rozwój firmy jest stabilny,  organiczny i odbywa się metodą małych kroków.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Strategiczne cele firmy nie zmieniają się do kilku lat – ciągle jest to rozwój asortymentu, podnoszenie jakości produktów,  poszukiwanie nowych klientów oraz nowych kanałów sprzedaży .  W ostatnich latach firma mocno stawia na promocję i reklamę  wiodących marek Primacol i Luxdecor oraz na sprzedaż eksportową.  ...
"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...