Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Lis-Wyczółkowski - Europejski Instytut Edukacji Engram"
Jaka idea przyświecała Państwu podczas zakładania Instytutu? Byliśmy świadomi zmian, które następują w sferze społecznej i edukacyjnej. Wiedzieliśmy, że przyszłe pokolenia, będą jako pierwsze musiały uczyć się przez całe życie. Byliśmy i nadal jesteśmy przekonani, że wiedza o tym, jak się uczyć jest najważniejszą umiejętnością w życiu, dlatego naszą misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem poprzez propagowanie metod efektywnego uczenia się, wykorzystując przy tym najnowszą wiedzę i technologię.
Jak wyglądały Wasze początki? Konkurencja dawała się we znaki od początku, czy nasycenie tego rynku było niewielkie? Początki były skromne. Działaliśmy bardziej z pasji, niż w celach zarobkowych. Najważniejsza była dla nas jakość, rzetelność i pomoc uczniom – zarówno zdolnym, jak i wykluczonym z procesu edukacyjnego. Konkurencja była spora, podobne szkoły działały w wielu miastach. Różnica polegała na tym, iż już w tamtych czasach szkoły konkurencyjne pracowały na „starych” programach lub programach stworzonych dla dorosłych, a nie dla dzieci. Ponadto wiele szkół prowadziło tylko naukę korespondencyjną, bez spotkań z trenerem. Postanowiliśmy stworzyć swój własny autorski program, specjalnie zaprojektowany dla dzieci i zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu psychologii uczenia i neuropedagogiki. Jednak przede wszystkim postawiliśmy na osobisty kontakt z trenerem i zajęcia warsztatowe. Dzięki temu popularność programu „Ucz się inteligentnie” wciąż rosła. W tym momencie jesteśmy największą szkołą tego typu w Polsce.  ...
"Wywiad z Kamil Tabaka - NOVUM Sp. z o.o. Sp.k."

Jak wyglądały początki firmy? Firma została założona w 1996 roku przez dwóch braci Sławomira i Andrzeja Chmielińskiego. Początki działalności firmy to produkcja pierwszych bezpiecznych, drewnianych placów zabaw w zakładzie produkcyjnym w Gromie. W chwili obecnej NOVUM posiada już cztery zakłady produkcyjne, w których produkujemy certyfikowane elementy wyposażenia placów zabaw z drewna i stali, meble do placówek edukacyjnych oraz szyjemy kształtki piankowe i granulatowe, służące do zabawy przedszkolakom.
Czyli firma NOVUM jest firmą rodzinną? Tak, jest to przedsiębiorstwo rodzinne, dwupokoleniowe. Oprócz zarządzających Prezesów do zespołu dołączył syn jednego z właścicieli – Igor Chmieliński, który zajmuje się od kilku lat rozwojem eksportu.  
Jak obecnie wygląda oferta produktowa? Jeżeli chodzi o wachlarz produktów możemy poszczycić się na chwilę obecną oprócz urządzeń na place zabaw, kompleksowym wyposażeniem placówek edukacyjnych w meble i pomoce edukacyjne a także nowymi liniami urządzeń fitness do siłowni zewnętrznych oraz urządzeń na psie place zabaw. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy na rynek nowe produkty. ...
"Wywiad z Anna Wojewódzka - Jobhouse"
Jobhouse, jedna z najbardziej znanych Agencji Pracy w Polsce. Jak osiągnąć taki sukces? Firma powstała w 2011 roku. Pani Natalia Bogdan będąc Magistrem Zarządzania Zasobami Ludzkimi i absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Human Resources Management na prestiżowym Instituto Politecnico do Porto, po zdobyciu kilkuletniego doświadczenia w branży postanowiła stworzyć „idealną” Agencję pracy. Wszystko zaczęło się od malutkiego biura i jednego pracownika w Gdańsku. Indywidualne podejście do każdego klienta oraz stuprocentowa realizacja zleconych projektów okazały się kluczem do sukcesu. Obecnie mamy dwa oddziały w Gdańsku i Warszawie. Ponadto obsługujemy klientów z Polski i zagranicy i zatrudniamy blisko 3000 pracowników rocznie. Naszym celem jest otwarcie nowych oddziałów oraz ciągłe doskonalenie i rozwój.
Czym się Państwo charakteryzujecie? Największą część naszej działalności stanowią rekrutacje stałe oraz leasing pracowniczy, a także obsługa kadrowo-płacowa, try & hire, outplacement, doradztwo HR i projekty typu direct search. Najbardziej dumni jesteśmy z tego, że przy każdej z tych usług potrafimy dostosować się do potrzeb i możliwości klientów. Nie zamykamy się na określone branże, stanowiska ani szczeble. Każdy klient może spodziewać się profesjonalnej obsługi, zaangażowania oraz indywidualnego podejścia. ...