Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Edward Tocki - Profit Point"
Jakie szkolenia organizuje Profit Point? Szkolenia uczące od podstaw jak zarabiać na rynku. Indywidualne oraz grupowe.
Na czym polega Państwa innowacyjność? Na tym, że każda osoba, która się u nas szkoliła ma dożywotnią gwarancję pomocy oraz bezpłatnych konsultacji od naszych managerów.
W jakich lokalizacjach oferujecie Państwo szkolenia? W 8 krajach Europy w tym np. w Malezji (na azjatyckim kontynencie), w Polsce: Poznań, Wrocław, Warszawa. W przyszłości Gdańsk?
Do kogo adresowane są Państwa szkolenia? Adresowane są do wszystkich osób, które są ambitne chcą się rozwijać i nauczyć się zawodu Tradera. Do każdego kto chce się uczyć i poznać sukces.
Czy każdy może wziąć w nich udział? Tak, jeśli udowodni nam, że rzeczywiście chce.
Co daje uczestnictwo w Państwa szkoleniach? Wiedzę oraz umiejętności pozwalające odnaleźć się na rynku oraz rozpocząć karierę tradera.
Czy istnieje możliwość odbycia kursów online? Tak, ale szkolenie  przez skype, a w 4 oczy to co innego.
W jaki sposób można zdobyć więcej informacji o Państwa ofercie szkoleniowej? Na stronie internetowej www.profitpoint.pl lub bezpośrednio w biurze. ...
"Wywiad z Marcin Nakielski - Alektum Sp. z o.o."
Alektum Group to już ponad 25 lat doświadczenia. Jak wygląda historia biura w Polsce? W roku 2006, w związku z dalsza ekspansją Alektum w Europie, nasi Szwedzcy właściciele postanowili otworzyć kolejny oddział, w Polsce. Ze względu na to, że Wrocław jest stolicą windykacji w Polsce, wybór padł właśnie na to miasto. Pierwsze kilka lat istnienia firmy to zdobywanie know-how, udoskonalanie procesów i budowanie marki na Polskim rynku windykacyjnym, głównie poprzez nabywanie portfeli i windykowanie ich na własny rachunek. Następnie systematycznie od roku 2010 ulegał dywersyfikacji podział wierzytelności zakupionych oraz serwisowanych i dzisiaj większość naszego portfela to te drugie. Wraz ze wzrostem liczby klientów i obsługiwanych spraw, nastąpił wzrost zatrudnienia i Alektum z kilkuosobowej firmy na początku istnienia, przerodziło się w blisko pięćdziesięcioosobowy zespół na dziesięciolecie firmy.
Państwa misja to „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc Klienta” Jak wcielacie ją w życie? Dostosowując się do wymagań klienta, podchodzimy do każdego z nich bardzo indywidualnie, zarówno w kwestii podejmowanych działań jak i w obszarze organizacyjnym. Faktycznie, to, co wyróżnia firmę na rynku wierzytelności to skuteczność połączona z mottem „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc klienta”. Odzyskanie należności to jedno, ale nawiązanie dobrej relacji z dłużnikiem, a co za tym idzie – zachowanie dobrych kontaktów biznesowych między nim, a naszym klientem to druga ważna składowa sukcesu. Dlatego tak ważne jest podejście pracownika do wykonywanej pracy, bo to on stanowi wartość firmy, będąc jednocześnie jej wizytówką. ...
"Wywiad z Damian Dziuba - Serwis Personalny Sp. z o.o."
Rynek pracy stwarza możliwości dla każdego? Jak to Państwo oceniacie? Zdecydowanie tak, od blisko 2 lat możemy dostrzec, że rynek pracy ponownie stal się rynkiem pracownika, a nie pracodawcy.  Z jednej strony, jako pracownicy cieszymy się z tej sytuacji, jednakże należy mieć świadomość, że w polityce długofalowej, takie zaburzenie równowagi, może mieć daleko idące konsekwencje. Analogiczną sytuacje mieliśmy w latach 2006 – 2008 Po tym okresie sytuacja diametralnie się zmieniła, ale to już prawa ekonomii.
Jakie są korzyści z usług agencji pracy – jakie firmy najczęściej decydują się na taką współpracę. Serwis Personalny to Agencja z ponad 12 – letnią tradycją.  Zawsze dbaliśmy o równowagę budując relacje z pracownikami i Klientami – to było, jest i będzie dla nas najważniejsze. Obecnie zmienił się model relacji Klientów z Agencją.
Co ma Pan na myśli? Pierwotnie relacje między Agencją, a Klientami ograniczały się do realizacji zapotrzebowania na określoną liczbę pracowników, obecnie Agencje coraz częściej pełnią rolę HR Business Partnera, doradzają Klientowi, poszukują rozwiązań, jak pozyskać najlepszych pracowników. Agencja Pracy jest najbliżej pracownika i to ona, jako pierwszy podmiot jest w stanie stwierdzić, jak zmieniają się oczekiwania pracowników, jak zmienia się krzywa płac, jakie warunki są atrakcyjne, a  które już nie. Przynajmniej tak jest w przypadku Serwis Personalnego, zawsze rozmawiając z Klientem prowadzimy audyt by móc mu doradzić, co może zmienić, jak reagują pracownicy i co można poprawić, by być bardziej konkurencyjnym dla pracownika na rynku pracy. ...