Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...
"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Sandra Raś - Jobxion Poland Sp. z o.o."
Jobxion to Agencja rekrutująca do pracy w Holandii. Czy rekrutujecie do każdej branży? Usługi rekrutacyjne świadczymy wyłącznie dla sektora budowlanego i w tym tkwi nasza siła. Bardzo dobrze znamy rynek pracy w branży budowlanej, dzięki czemu mamy stałych Klientów i pracowników, z którymi współpracujemy długie lata.   Formalnie rzecz biorąc świadczymy usługi rekrutacyjne dla naszego Oddziału holenderskiego Jobxion Vakmensen BV, z którym de facto rekrutowani przez nas kandydaci podpisują umowę o pracę. Przynależność do NBBU (Holenderskiego Stowarzyszenia Agencji Pośrednictwa Pracy i Tymczasowego Zatrudnienia) gwarantuje, iż jesteśmy firmą rzetelną i przestrzegająca przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych w Holandii.
Ile pracowników zatrudniacie na projektach w Holandii? Obecnie zatrudniamy około 450 osób, z czego ponad 100 jest z Polski.
Jak długo działacie na rynku usług rekrutacyjnych? W Holandii firma jest zarejestrowana od ponad 11 lat, w Polsce działamy już ponad 2 lata.
Jakie były początki firmy w Polsce? Jeśli chodzi o początki działalności w Polsce to wspominam ten okres jako bardzo ekscytujący i pełen wyzwań.  Byłam w Polsce pierwszym pracownikiem. Do moich zadań należało rozpoznanie rynku polskiego, budowa bazy od podstaw i oczywiście rekrutacja. Pierwsze rekrutacje przyniosły wiele emocji - po dwóch miesiącach wysłałam do pracy dwóch hydraulików. Rekrutacja okazała się na tyle efektywna, że panowie współpracują z nami do dzisiaj! Na początku firma rozkręcała się powoli, bo nie byliśmy przekonani, czy warto inwestować w rynek polski. Jednak przekonało nas duże zainteresowanie naszą ofertą i konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia. Polacy chcieli wyjeżdżać do pracy za granicą, a szczególnie pozytywnie nastawieni byli do pracy w Holandii. Już po kilku miesiącach, w szczycie sezonu, do pracy wyjechało 50 panów.   W sierpniu 2015 roku założona została spółka Jobxion Poland sp. z o. o. i otworzyliśmy pierwsze biuro. Obecnie mamy 5 oddziałów i rekruterów każdym regionie Polski.     ...