Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...
"Wywiad z Katarzyna Zwierzchowska - Ceri International "
Jakie usługi świadczy CERI International? CERI International jest centrum outsourcingowym specjalizującym się w kompleksowej obsłudze wrażliwych procesów dla banków oraz instytucji finansowych. Rozwija się również u nas Centrum Rozwiązań IT, które zajmuje się projektowaniem i utrzymaniem oprogramowania.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Społeczność CERI tworzy ponad 500 pracowników, którzy pracują w dwóch lokalizacjach w Łodzi oraz jednej w Białymstoku. Cały czas się rozwijamy i stawiamy na rozwój naszych talentów. Jesteśmy dumni z naszych pracowników – zarówno absolwentów, jak i świetnie wyszkolonych profesjonalistów – gotowych, by podejmować odpowiedzialne i interesujące działania.
Jak nas pani przekona, że warto korzystać z waszych usług? Zapewniamy kompleksową obsługę procesów biznesowych Klienta, na którą mogą składać się zarówno pojedyncze usługi jak i całe pakiety usług. Firma jest członkiem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Gospodarczej (AHK). Posiadamy certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001, które są potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych. ...
"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...