Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z dr inż. Szymon Niedźwiedź - "Niedźwiedź-Lock""
Jak wyglądała Państwa droga od małego warsztatu do wiodącego producenta zabezpieczeń do samochodów? Firma powstała w 1981r. jako warsztat samochodowy, specjalizujący się w montażu zabezpieczeń antykradzieżowych. Założyciel firmy, Zygmunt Niedźwiedź, szczególnie upodobał sobie montaż zabezpieczeń mechanicznych, które jego zdaniem były najskuteczniejsze. Niestety, estetyka i funkcjonalność dostępnych w tamtym czasie rozwiązań pozostawiały wiele do życzenia. Innowacyjność pierwszej zaprojektowanej przez pana Zygmunta blokady polegała na ukryciu całego mechanizmu w konsoli auta. Przełom w historii firmy nastąpił w momencie opatentowania tzw. blokady ramowej, której montaż odbywał się z wykorzystaniem otworów technologicznych w karoserii auta i nie wymagał ingerencji w postaci wiercenia. Blokady te, popularnie zwane „Niedźwiadkami” sprawiły, że firma Niedźwiedź-Lock stała się światowym liderem w produkcji mechanicznych zabezpieczeń antykradzieżowych. Kolejne lata to ciągły wzrost sprzedaży oraz rozwój nowych produktów.    
Co świadczy o tak wysokiej pozycji firmy na rynku nie tylko polskim, ale też światowym? Czy bycie pionierem w danej dziedzinie wystarcza do osiągnięcia sukcesu? Nasza pozycja to efekt ciągłego doskonalenia blokad i inwestowania w ludzi oraz w technologię. Bycie pionierem na pewno pomaga w budowaniu sukcesu, jednak jest wiele przykładów firm, które pomimo opracowania innowacyjnego rozwiązania, nie potrafiły go skomercjalizować. Zygmunt Niedźwiedź tworząc pierwszą blokadę Niedźwiedź-Lock postawił sobie za cel, że będzie ona przewyższać konkurencyjne produkty pod każdym względem. Z uwagi na skuteczność, ergonomię obsługi oraz estetykę blokady znalazły uznanie wśród właścicieli aut. Warsztaty samochodowe oraz dealerzy docenili blokady za łatwy i dopracowany montaż. Należy pamiętać, że dostarczamy nasze produkty dla jednej z najbardziej wymagających branż - branży automotive. Współpraca z producentami i importerami aut wymaga od nas utrzymania najwyższych standardów dotyczących jakości. Blokady Niedźwiedź-Lock posiadają certyfikaty takich instytutów jak: Polski IMP, Niemiecki TÜV, Holenderski SCM, Węgierski MABISZ, Rumuński RAR oraz Rosyjski PCT. ...
"Wywiad z Agnieszka Piotrowska - Teknika S.A."
Jakie były Wasze początki? Teknika Sp. z o.o. została założona w 1998 roku przez osoby mające już kilkuletnie doświadczenie w przemyśle drzewnym i meblarskim. W tym czasie zdobyła zaufanie klientów, zaopatrując w ponad 2.500 maszyn i linii produkcyjnych zakłady na terenie całego kraju. Obecnie projektujemy i realizujemy linie produkcyjne, dostarczamy maszyny, narzędzia, części zamienne oraz świadczymy usługi serwisowe.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Specjalizujemy się w wyposażeniu zakładów produkcyjnych w rozwiązania maszynowe w przemyśle drzewnym począwszy od pojedynczych maszyn po kompleksowe linie technologiczne „pod klucz”. Regularnie powiększamy swoją ofertę, aktualnie będąc przedstawicielem największych i najbardziej renomowanych producentów maszyn. Reprezentujemy znane i cenione marki włoskie takie jak: Barucca, Biesse, Cefla, Cma, Camam, Costa Levigatrici, Emmelle,Nardi, Orma, Primultini, Paoloni, Saomad, Storti, Spanevello, Salvador oraz Fantacci, Anest Iwata i Collanti Concorde.
Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Grupę Teknika SA tworzy zespół około 80 osób i nadal poszukujemy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...