Geocarbon
przez Tonny, 2014-08-27 09:40:32
Sam nie wiem o co chodzi pracowałem w geocarbonie w warszawie i jestem zadowolony.
Potem w lublinie i tez się rozliczyli. Jestem zadowolony z pracy u nich. Jasne że zawsze można narzekać tylko po co solidnie pracujesz to płacą jesteś leser to nie i dobrze.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kasia16, 2014-09-23 14:42:07
polecam Nova w Lublinie. Jasne warunki umowy, panie w sekretariacie miłe także zawsze można jeszcze dopytać w razie wątpliwości. Zajęcia odbywają się w centrum miasta, co dla mnie ważne. polecam każdemu tą szkołę

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kris89, 2014-10-07 09:17:36
Nie sądzę,żeby NOVA w jakikolwiek sposób wyłudzała pieniądze. W umowie wszystko jest jasno i czytelnie napisane, panie w sekretariacie tłumaczą od razu jeśli się czegoś nie rozumie. wiem,bo sam mam podpisaną umowę na dietetykę. Jeśli chodzi o oddział w Lublinie to bez zastrzeżeń, wszystko jest ok:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Małgorzata Durka - HDOmedical"
Jak wyglądały początki Państwa firmy? House Domowa Opieka (obecnie HDOmedical) powstała w 2010 roku jako pomysł na stworzenie nowej formy usług z zakresu holistycznej opieki długo- i krótkoterminowej, na bardzo wysokim poziomie dla pacjentów przebywających w środowisku domowym. W niedługim czasie nabyła prawa do świadczenia usług telemonitoringu, tworząc Care Center Sara - spółkę proponującą innowacyjne rowiązanie - telemonitoring czynności życiowych, pozwalający na sprawowanie stałej zdalnej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, chorymi, samotnymi czy niesprawnymi. Następne osiągnięcie, to połączenie ze wspaniałą, znaną od 15 lat na rynku opieki długoterminowej, firmą NOPR (Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o.) z Warszawy oraz Stowarzyszeniem Opiekuńczym Nadzieja z Lublina. Znana wsród środowiska Ośrodków Pomocy Społecznej w całym kraju, firma NOPR/Nadzieja świadczy usługi dla pacjentów tych ośrodków w środowisku zamieszkania. To bardzo ciężka, ale bardzo wdzięczna praca, która pozwala osiągać ogromną satysfakcję zarówno pacjentów, jak i opiekunów potrafiących niejednokrotnie zmienić życie pacjentów na lepsze i bardziej radosne. Lepsza jakość życia podopiecznych to hasło przewodnie naszej firmy. Dzięki tej firmie naszym Prezesem został Piotr Mazur, który przewodzi nam do dnia dzisiajszego i dzieki niemu oraz wszystkim pracownikom firma osiagnęła obecne rozmiary i pozycję. Każdy z pracowników włada obcym językiem, niektórzy własnie się uczą. Spotkania integracyjne organizowane przez Prezesa pozwalają na lepsze poznanie naszych pracowników biurowych oraz terenowych, zwłaszcza opiekunów. Dalsze osiągnięcia przynoszące ogromną satysfakcję, to współpraca z angielską firmą MRN - Medical Research Network Ltd. operującą na płaszczyźnie międzynarodowej w ramach badań klinicznych w oparciu o wizyty domowe. Od 2013 roku House Domowa Opieka stała się pionierem nowego modelu badań klinicznych w Polsce, podnosząc o 38% wskaźnik retencji pacjentów, oraz dając możliwość lepszego zarządzania ryzykiem wystapienia zdarzeń niepożądanych poprzez bezpośrednie monitorowanie objawów wśród uczestników badania. Wdrożony i realizowanyprzez HDO model badawczy zapewnia bezpieczeństwo i komfort dając szansę na poprawę zdrowia pacjentów. Ponadto wspólpracujemy z Instytutem Kardiologii w Warszawie, gdzie świadczymy usługi perfuzji podczas operacji kardiologicznych na otwartym sercu. Nasza kadra perfuzjonistów to wyspecjalizowany personel na najwyższym poziomie zawodowym. Wszystko co robimy, począwszy od prostych działań opiekuńczych, takich jak towarzyszenie pacjentom, poprzez opiekę i pielęgnację, a kończąc na uczestniczeniu w ratowaniu życia ludzkiego w czasie operacji kardiologicznych czy badań klinicznych, robimy z wielką pasją i zaangażowaniem. To jest praca dla nas stworzona. Od września 2016 r House Domowa Opieka przyjęła nazwę HDOmedical sp. z o.o. i wszystkie podległe dotychczas podmioty należą obecnie do grupy HDOmedical. ...
"Wywiad z Michał Starczewski - Media Star Sp. z o.o. S.K."
Mija trzynaście lat od czasu, gdy powstał Wasz pierwszy salon. To był dynamiczny okres rozwoju? Tak. W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować  w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 88 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych
    
Czym dokładnie się zajmujecie? Ułatwianiem życia naszym klientom. Staramy się, aby w naszych salonach, w miłej atmosferze, mogli dokonać niezbędnych zakupów. To ze względu na ich potrzeby asortyment jest tak różnorodny: od artykułów tytoniowych, przez napoje, zabawki, upominki, parafarmaceutyki, bilety, a na słodyczach i starterach skończywszy. Niezmiennie dbamy o rozszerzenie dostępności gamy produktów. Nasi klienci doceniają nas właśnie ze względu na wygodę. W krótkim czasie są w stanie nabyć potrzebne produkty w jednym miejscu. Zdarza się, że ktoś w ostatnim momencie przypomina sobie, że zapomniał dołączyć kartkę urodzinową do prezentu. Wtedy my przychodzimy z pomocą. ...