Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Rimec Atlanco S.A.
przez Marzena, 2014-10-23 13:06:16
Wraz z kilkoma innymi dziewczynami pracuję za ich pośrednictwem w szpitalu w Bodo jako pielęgniarka i muszę zaprzeczyć tym informacjom.Firma solidna uczciwa ,zdecydowanie polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń to stolica województwa kujawsko-pomorskiego i jednocześnie ośrodek gospodarczy, kulturalny, naukowy oraz akademicki. Z uwagi na niezwykle bogate dziedzictwo historyczne oraz kulturowe jest to również ważny punkt na turystycznej mapie Polski, co znajduje przełożenie na rozwój infrastruktury gastronomicznej. Nie bez powodu zatem kucharz to jedn...
Czytaj więcej >>
Rok 2016 przyniósł rekordowy spadek bezrobocia w Polsce – ukształtowało się ono na poziomie 8,3 proc. Tak dobrego wyniku nie odnotowano od 25 lat. Sytuacja pod tym względem zmieniła się na plus również w województwie kujawsko-pomorskim i Toruniu, gdzie wskaźniki pokazały odpowiednio 12,1 proc. oraz 6,1 proc. Pomimo tego rąk do pracy w Toruniu braku...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przedstawił informacje za styczeń 2017 r. dotyczące bezrobocia i jego struktury w mieście oraz całym województwie. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku sytuacja uległa poprawie, co daje nadzieję na to, iż tendencje spadkowe w województwie kujawsko-pomorskim będą się nadal utrzymywać. Wskaźniki na st...
Czytaj więcej >>
Toruń to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto leżące na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Z oficjalnych danych wynika, iż odsetek osób pozostających tu bez zatrudnienia wynosi ponad 6 proc., choć oczywiście należy przypuszczać, że w rzeczywistości jest on wyższy. Pomimo tego, iż ogólna sytuacja nie przedstawia się najgorzej, wiele o...
Czytaj więcej >>
Kto ma największe szanse na znalezienie pracy w Toruniu? Badanie Barometr zawodów przeprowadzone tutaj w II połowie 2016 r. pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy oraz wyłonić deficytowe profesje. W gronie tym nie zabrakło m.in. kierowców, dla których w 2017 r. nie powinno zabraknąć interesujących propozycji zatrudnienia. Niskie ...
Czytaj więcej >>
Toruński rynek pracy odznacza się dużą elastycznością i chłonnością, co potwierdzają chociażby raporty opracowywane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację nauczycieli – zwłaszcza że sporo uwagi ostatnimi czasy poświęca się reformie edukacji wzbudzającej mnóstwo kontrowersji. Czy w placówkach edukacji ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Katarzyna Szemro - GOYELLO"
"Wywiad z Kamila Pyszka - GOYELLO"
Czy może Pani opisać Goyello jednym zdaniem? Katarzyna Szemro: Właściwie wolę trzema wyrazami: Think, Create, Care. Wyjaśnię. Wbrew temu, co wydaje się większości, nie chodzi u nas głównie o tworzenie kodu. Choć nie bez kozery „Create” jest wymienione w środku zestawienia - można powiedzieć, że jest to rdzeń naszej działalności. Jednocześnie kluczem do sukcesu jest znajdowanie rozwiązań IT, które najlepiej pomogą naszym klientom w rozwoju ich firm. Najpierw trzeba pomyśleć (Think), przeanalizować, a potem dopiero tworzyć (Create) kod. Natomiast troska (Care) o ludzi, o jakość usług, o relacje spaja naszą organizację w całość, można powiedzieć, że jest jej duszą.
Skąd Państwo wiedzą, czego oczekują klienci? KS: Oni sami nam o tym mówią. Mimo, że mamy klientów w różnych krajach i codzienna współpraca z większością odbywa się zdalnie, to przywiązujemy dużą wagę do regularnych spotkań. Klienci lubią do nas przyjeżdżać i spędzać cały dzień na omawianiu ich celów długoterminowych czy związanych z danym projektem. Wspólne wyjście klienta i zespołu na kolację dodatkowo wzmacnia dobre relacje. ...