Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Rynek pracy w Polsce zmienia się – eksperci nie mają co do tego żadnych wątpliwości. Są również zdania, że 2017 r. nie będzie łatwy dla przedsiębiorców – i to z wielu względów, o czym doskonale przekonują się już m.in. pracodawcy z Wrocławia. Pojawia się bowiem szereg wyzwań, którym muszą stawić czoła, co wiąże się z […]...
Czytaj więcej >>
Wrocław to jedno z niewielu polskich miast o rekordowo niskim poziomie bezrobocia – w styczniu 2017 r. ukształtowało się ono na poziomie 2,8 proc. Pomimo tego, iż tylko niewielki odsetek mieszkańców pozostaje tu bez zatrudnienia, lokalny rynek pracy zgłasza coraz większe zapotrzebowanie na doświadczonych specjalistów. Na liście zawodów deficytowych...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do grona największych w Polsce rynków biurowych – pod względem ilości inwestycji w tym obszarze wyprzedzają go jedynie Warszawa i Kraków, niemniej stolica Śląska nie zamierza zwalniać tempa i zaciekle broni swej pozycji. Jest to niezwykle ważne m.in. w kontekście walki z bezrobociem. Aktywna działalność deweloperów we Wrocławiu Wrocł...
Czytaj więcej >>
Wrocław to liczące ponad 600 tys. mieszkańców miasto w województwie dolnośląskim. Wyróżnia się bardzo dynamicznym rozwojem gospodarczym, co znajduje przełożenie na niski poziom rejestrowanego bezrobocia – w grudniu 2016 r. wynosiło ono zaledwie 2,8 proc. Nie oznacza to jednak, iż lokalny rynek pracy jest pozbawiony problemów – jedną z najbardziej p...
Czytaj więcej >>
Pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników to jedno z największych wyzwań, z jakimi zmaga się rynek pracy we Wrocławiu. Sytuacja w stolicy Śląska jest bardzo niepokojąca, lecz nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie uległa poprawie. Spory deficyt specjalistów jest wyraźnie zauważalny m.in. w branżach finansowej oraz IT. Branża IT i finansowa ...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do elitarnego grona miast, gdzie stopa rejestrowanego bezrobocia nie przekracza 5 proc. – na koniec 2016 r. wynosiła jedynie 2,8 proc. Pomimo tak dobrego wyniku Wrocław zmaga się z brakiem rąk do pracy – w jednym z największych polskich miast brakuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy obsadziliby wakaty. Niepokojące prognozy Cora...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...
"Wywiad z Kamila Stanek - Telekadra"
Na stronie internetowej Telekadry czytamy, że jest „inną agencją zatrudnienia niż te, które spotkałeś na rynku do tej pory”. Co wyróżnia Państwa firmę? Telekadra jest dynamicznie rozwijającą się agencją zatrudnienia, której głównym celem jest prowadzenie sprawnej i szybkiej rekrutacji w efekcie której klienci otrzymują odpowiednio sprofilowanego pracownika. Nie boimy się niestandardowych rozwiązań i kreatywnego podejścia do poszukiwania nowych osób.
Swoją misję opierają Państwo na trzech filarach. Są to: niestandardowe rozwiązania, indywidualne podejście i szybkość działania. Co jest najważniejsze w działaniu Telekadry? Tak naprawdę trudno powiedzieć, że któryś z tych filarów jest najważniejszy, gdyż to właśnie kombinacja tych trzech elementów daje najlepsze rezultaty. Tylko przy połączeniu niestandardowych rozwiązań, indywidualnego podejścia i krótkiego czasu realizacji zadania, możemy liczyć na osiąganie ambitnych i wysoko postawionych celów. Standardowe rozwiązania nie sprawdzają się przecież przy niestandardowych zadaniach, jakim niewątpliwie jest rekrutacja. ...
"Wywiad z Katarzyna Razik - Litex"
Jakie były początki firmy? Założeniu firmy przyświecała idea produkcji lekkich aluminiowych suszarek ogrodowych na pranie, wzorowanych na tradycyjnym australijskim wynalazku z początku XX wieku o nazwie hills-hoist o tym samym przeznaczeniu. Wyróżniającymi cechami pierwszego produktu firmy miały być materiały użyte w procesie produkcji – głównie aluminium gwarantujące wysokie wytrzymałości na niekorzystne i zmienne w ciągu roku warunki pogodowe występujące w europejskiej strefie klimatycznej. Wkrótce do podstawowej funkcjonalności produktu poprzez dodanie opcjonalnego materiałowego poszycia suszarka mogła również służyć jako parasol ogrodowy, podczas gdy nie była wykorzystywana zgodnie z swoją podstawową funkcją. Właśnie dzięki takiej modyfikacji produktu początkowe zadowalające wyniki sprzedaży znacznie się poprawiły. Odkrywając potrzebę rynku już w pierwszym roku działalności firma zaczęła oferować w oparciu o te same elementy konstrukcyjne stricte parasole pozbawione dodatkowych sznurów i tak rozpoczęła się era  dwudziestodwuletniej historii działalność firmy nieodzownie związanej z produkcją parasoli. Początkową skromną ofertę produktów ogrodowych wzbogacił również bujak o formie przypominającej podwieszony płasko wyprofilowany hamak rozpostarty na łukowej konstrukcji  i podwieszony do bocznej łukowej podstawy. Innowacyjność tego produktu pozwoliła uzyskać obowiązujący po dziś dzień patent w Polskim Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej w 1995 roku a rok później również na obszarze Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. ...