Control Process
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...
"Wywiad z Agnieszka Urbańska - Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp.k."
Grant Thornton jest organizacją audytorsko-doradczą. Wejdźmy w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Oferuje szeroki zakres usług, które mają pomóc klientom wyzwolić w nich większy potencjał do biznesowego rozwoju. Głównymi obszarami działalności, w których się specjalizujemy to: usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, europejskie oraz prawne, konsulting, a także outsourcing rachunkowości kadr i płac. W każdej z tych dziedzin w najlepszy możliwy sposób staramy się zidentyfikować potrzeby przedsiębiorstw i zaoferować optymalne rozwiązania.
Jesteście więc trochę jak lekarz - profilaktyka, dobra diagnoza, a gdy trzeba skuteczne leczenie? Pod wieloma względami jest to bardzo trafne porównanie. Dobry lekarz na pierwszym miejscu stawia swoich pacjentów i autentycznie chce im pomóc. Można powiedzieć, że jest jak przyjaciel, który zawsze wysłucha i próbuje w odpowiedni sposób wesprzeć. Jako Grant Thornton zawsze staramy się jak najlepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i odpowiednio dopasować nasze działanie. Dobrego lekarza cechuje też bardzo szeroka wiedza i bogate doświadczenie, dzięki czemu jest w stanie skutecznie dbać o zdrowie swoich pacjentów. Grant Thornton posiada wysokiej klasy specjalistów, którzy wykorzystują swoją wiedzę, aby jak najlepiej zadbać o interesy naszych klientów. Będąc pod opieką dobrego lekarza, czujemy się bezpiecznie. Podobnie jest z naszymi klientami, którzy czują się bezpiecznie, współpracując z Grant Thornton. ...
"Wywiad z Ewelina Trojner - Kind Aparaty Słuchowe"
KIND jest jednym ze światowych liderów, jeśli chodzi o aparaty słuchowe. Jaka jest historia Państwa firmy? KIND jest firmą rodzinną: została założona w 1952 roku przez Inge i Wernera KIND w Großburgwedel pod Hanowerem i wciąż jest zarządzana przez rodzinę Kind. Od tamtej pory nieustanny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził do zajęcia pozycji lidera w branży aparatów słuchowych zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach świata: Szwajcarii, Austrii, Czechach, Luksemburgu, Gruzji, Azerbejdżanie, Polsce, Singapurze, Holandii, Federacji Rosyjskiej, Armenii i na Ukrainie.
A w Polsce? KIND jest liderem rynku w Polsce oraz jednym z wiodących przedsiębiorstw na świecie w sferze poprawy komfortu życia osób z niedosłuchem i sprzedaży aparatów słuchowych. Dzięki markom KIND oraz audifon realizujemy całokształt działań w procesie tworzenia łańcucha wartości w dziedzinie aparatów słuchowych: od fazy projektowej, poprzez produkcję, aż po specjalistyczne dostosowanie do potrzeb klienta. W Polsce firma została założona w 2007 roku. Obecnie w całym kraju działamy w ponad 200 lokalizacjach, obsługując kilkadziesiąt tysięcy Klientów. ...