Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Winda Warszawa Sp. z o. o.
przez jaro, 2014-10-01 18:26:46
Ja pracuje 15 lat w jednej firmie dźwigowej we Wrocławiu, na stanowisku konserwator urządzeń dźwigowych, jesto firma o różnorodnych systemach sterowania mam wszystkie uprawnienia dostępne na rynku obsługuje 150 urządzeń co miesiąc, moje zarobki wachają się od 4700 netto do 5500 tyś netto myśle że jeśli jesteś dobry w tym fachu to można zarobic jeszcze więcej

Zid-Service
przez Szybki, 2016-11-07 16:48:51
Pracuje jako konserwator. Napraqde polecam jkak ktos ma doswiadczenie w branzy. Dobra kasa i super atmosfera

Aurum Finanse Karolina Kiziok
przez gosia, 2017-02-22 10:29:06
Bardzo profesjonalna, kompetentna i miła obsługa.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Madej - Fideltronik Poland Sp. z o.o."
Fideltronik został założony w 1986 roku. Jaka jest geneza firmy? Fideltronik to firma, która powstała z fascynacji i pasji do elektroniki jej założyciela i Prezesa – p. Zbigniewa Fidelusa. Od 30 lat działalności, za naturalnym rozwojem i wielkim sukcesem Firmy stoi ta sama pasja i zaangażowanie ludzi związanych z Fideltronik, teraz oczywiście już na znacznie szerszym polu działalności. Obok elektroniki, pojawiły się bowiem równie ważne technologie informatyczne, a także najnowsze osiągnięcia naukowo – technologiczne, takie jak sztuczna inteligencja, internet of things (IoT) czy robotyka.
Fideltronik posiada obszerną historię. Które wydarzenie uznaliby Państwo za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy? Fideltronik od samego początku swojego istnienia jest firmą inżynierską. Pierwszym znaczącym produktem w naszej historii były zasilacze UPS, które od początku lat 90’ produkujemy i sprzedajemy do dzisiaj. W 1995 roku nastąpił kolejny przełom, kiedy to zdecydowaliśmy się na świadczenie usług produkcji kontraktowej dla naszych klientów. Kompleksowość oferty składającej się zarówno z usług inżynierskich jak i produkcyjnych pozwoliła nam wyjść na zagraniczne rynki, czego konsekwencją było pozyskanie pierwszego klienta spoza Polski w 1999 roku. W roku 2004, pod marką Fitech został otwarty dział projektujący systemy testujące dla produkcji oraz dział automatyki przemysłowej. Od 2016 rozwijamy działalność związaną z najnowszymi osiągnięciami technologii – sztuczną inteligencją, internetem rzeczy i robotyką. ...
"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...
"Wywiad z Kamila Bawolska - artgeist Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy Artgeist? Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.
Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist? Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.
Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę. Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie. ...