Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Winda Warszawa Sp. z o. o.
przez jaro, 2014-10-01 18:26:46
Ja pracuje 15 lat w jednej firmie dźwigowej we Wrocławiu, na stanowisku konserwator urządzeń dźwigowych, jesto firma o różnorodnych systemach sterowania mam wszystkie uprawnienia dostępne na rynku obsługuje 150 urządzeń co miesiąc, moje zarobki wachają się od 4700 netto do 5500 tyś netto myśle że jeśli jesteś dobry w tym fachu to można zarobic jeszcze więcej

Zid-Service
przez Szybki, 2016-11-07 16:48:51
Pracuje jako konserwator. Napraqde polecam jkak ktos ma doswiadczenie w branzy. Dobra kasa i super atmosfera

ZMK Delikates Sp. z o.o.
przez Andrzej, 2014-09-23 21:53:32
Praca fajn o . Jak przyjdziesz to do emerytury przeżyjesz. Atmosfera rodzinna. Częste podwyżki.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Wudarzewski - Logintrade S.A."
Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma? Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to ponad 30 osobowy zespół. Firmie udało się w ciągu kliku lat stworzyć zarówno produkt, ale także pozyskać wielu klientów.
Państwa społeczność obecnie skupia ponad 130 tysięcy sprzedawców oraz ponad 7 tysięcy osób odpowiedzialnych za realizację zakupów B2B w swoich firmach. Z czego wynika taka dysproporcja? Dysproporcja wynika przede wszystkim ze specyfiki naszych klientów, którymi są raczej duże przedsiębiorstwa realizujące zakupy na znaczne kwoty. Z tymi przedsiębiorstwami współpracuje bardzo wielu dostawców z różnych branż.
Rok 2012 miał duże znaczenie dla firmy. Spółka zadebiutowała wtedy na rynku NewConnect. Jak wejście na giełdę wpłynęło na rozwój Logintrade. Pozyskane środki finansowe pozwoliły na znaczne przyśpieszenie rozwoju, co w szczególności dotyczyło struktur IT oraz handlowych. ...
"Wywiad z Krzysztof Lewandowski - Kasa Stefczyka"
Kasa Stefczyka powstała na gruncie słynnego zrywu Solidarności. Trudne czasy, początki też trudne? Polsce, która właśnie odzyskiwała niepodległość, potrzebne były niezależne od zagranicznego kapitału, silne instytucje finansowe. Tak właśnie zrodziła się idea utworzenia Kasy Stefczyka. Początkowo, od 1993 roku, była to instytucja o ofercie skierowanej do pracowników sektora morskiego na Pomorzu. Dziś to rozkwitająca instytucja ogólnopolska, której członkowie mają dostęp do sieci ponad 400 placówek i 900 bankomatów.
Kim był patron Kasy? Warto pamiętać, że Kasa Stefczyka nie jest dla Polaków nowością. Doktor Franciszek Stefczyk był wielkim działaczem społecznym przełomu XIX i XX wieku. Wtedy to zakładał pierwsze instytucje o charakterze oszczędnościowo-pożyczkowym. Warto wspomnieć, że nasz kraj był wtedy jeszcze pod zaborami. Naszemu patronowi przyświecał jasny cel: wyrwanie polskich rodzin z rąk lichwiarzy, którzy wyzyskiwali naszych rodaków z majątku. Ta idea nie straciła na znaczeniu i dziś Kasa Stefczyka poprzez edukację finansową, roztacza opiekę nad setkami tysięcy zrzeszonych w niej rodzin. ...
"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...