Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Winda Warszawa Sp. z o. o.
przez jaro, 2014-10-01 18:26:46
Ja pracuje 15 lat w jednej firmie dźwigowej we Wrocławiu, na stanowisku konserwator urządzeń dźwigowych, jesto firma o różnorodnych systemach sterowania mam wszystkie uprawnienia dostępne na rynku obsługuje 150 urządzeń co miesiąc, moje zarobki wachają się od 4700 netto do 5500 tyś netto myśle że jeśli jesteś dobry w tym fachu to można zarobic jeszcze więcej

Zid-Service
przez Szybki, 2016-11-07 16:48:51
Pracuje jako konserwator. Napraqde polecam jkak ktos ma doswiadczenie w branzy. Dobra kasa i super atmosfera

Alma Market
przez polska, 2014-12-10 23:35:05
Odpowiedź na: [oczko - 2010-04-09 21:45:36]:
jest bardzo fajnie fajne kierownictwo ,koledzy z pracy , praca jak każda inna ALMA opole nie ma co narzekac pozdrawiam

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Lato jest okresem, kiedy bezrobocie w wielu regionach Polski diametralnie maleje za sprawą angażowania pracowników sezonowych. Pracują oni przy zbiorach w sadach i w szeroko rozumianej branży rolniczej, w gastronomii, a także w branżach marketingowej i hotelowej. Ile można zyskać, dorabiając sezonowo w Opolu? Gdzie pracować sezonowo w Opolu? Wiele ...
Czytaj więcej >>
Rada Miasta Opole będzie rozpatrywać w najbliższym czasie projekt uchwały tzw. paktu społecznego – w sprawie wynagrodzeń. Został on przygotowany przez radnych należących do partii lewicowych działających w Opolu. Czego właściwie dotyczy i jakie postanowienia się w nim znalazły? Projekt paktu społecznego Działacze partii lewicowych, a więc par...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini ogłosiła pod koniec maja 2017 roku, że rozpoczyna rekrutację. Oferty zatrudnienia  pojawiły się między innymi w Opolu. Praca czeka przede wszystkim na osoby biegle posługujące się językami obcymi. O firmie Capgemini Przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp. z o.o. jest własnością międzynarodowej grupy Capgemini, która specjalizuje się w...
Czytaj więcej >>
Festiwal Kariery w Opolu
13 lipiec 2017
24 kwietnia 2017 roku w Opolu zorganizowano ważne wydarzenie dla pracowników, kandydatów na pracowników, osób bezrobotnych, jak i samych pracodawców, zmagających się z lukami kadrowymi. Impreza odbyła się pod hasłem Festiwal Kariery. Od pasji do zawodu. Festiwal pracy w Opolu Festiwal Kariery w domEXPO miał zainspirować bezrobotnych do poszerzania ...
Czytaj więcej >>
Opolskie uczelnie kształcą co roku tysiące młodych ludzi, z których niestety większość wyjeżdża za pracą do innych polskich miast albo za granicę. Opolskie firmy podjęły próbę nakłonienia studentów i absolwentów do podejmowania pracy w regionie. W jaki sposób? Projekt aktywizujący w regionie opolskim Ośmiu studentów Politechniki Opolskiej w ramach ...
Czytaj więcej >>
W niewielkim mieście w województwie opolskim, w Nysie, zorganizowano 13. Międzynarodowe Targi Pracy, gdzie można było sprawdzić, jakie oferty pracy oferują pracodawcy w Nysie, w Opolu, w innych miastach w Polsce, jak również zapoznać się z miejscami pracy za granicą, nawet w tak odległym kraju, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie. Duże zainteresowanie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Maciej Szymczak - Prignitz-Meble Pomorskie Sp. z o.o."
Firma Prignitz Meble Pomorskie Sp. z o.o. to największy dziś w kraju producent formatek z okleiny do produkcji mebli. Jak wyglądały początki Państwa firmy? Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku. Zakład otwarto w jednej z nieczynnych hal Zakładów Urządzeń Okrętowych Bomet. Na wynajętej hali magazynowej zaczynaliśmy pracę na kilku maszynach, w zespole liczącym zaledwie 20 pracowników.
Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W związku ze stałym rozwojem firmy, zwiększeniem zatrudnienia oraz inwestycjami w park maszynowy podjęliśmy decyzję o wybudowaniu nowego, nowoczesnego zakładu w Lipianach. Nowa lokalizacja pozwoliła firmie na rozwój, wzrost produkcji i poprawy warunków pracy. W 2005 roku została ukończona budowa zakładu o powierzchni ponad 4.5 tyś m2, gdzie również rok później rozpoczęliśmy nowy etap działalności - produkcję mebli dla IKEA Sp. z o.o.   
Co wyróżnia Prignitz jako pracodawcę? Nasz zakład jest nowoczesny, solidny i również stabilny pod względem zatrudnienia. Ludzie chcą pracować, bo dobrze się tu czują. Obecnie zatrudniamy 170 osób, z których ponad 70% pracuje ponad rok, a 50% z nich ponad 3 lata. Mamy również pracowników, którzy z firmą są od momentu jej powstania tj. od 2000 roku. ...
"Wywiad z Agnieszka Piechaczek - Alexander Mann Solutions"
Firma Alexander Mann Solutions zajmuje się głównie działaniami HR-owymi. Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystają? Zespól rekrutacji wewnętrznej w Alexander Mann Solutions dba o kompleksową promocję firmy jako pracodawcy, dlatego wykorzystujemy każdą szansę na spotkanie z potencjalnymi kandydatami – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Nasi rekruterzy są aktywni w mediach społecznościowych, na forach internetowych, występują w roli ekspertów i autorów artykułów branżowych. Każda zainteresowana osoba łatwo odnajdzie nasze oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Jednocześnie regularnie uczestniczymy w wydarzeniach biznesowych w całej Polsce (targi pracy, konferencje, panele), a także wspieramy uczelnie, organizując m.in. warsztaty dla studentów. Dla zainteresowanych organizujemy także dni otwarte, które są wyjątkową okazją do odwiedzenia naszej siedziby.
Gdzie można spotkać przedstawicieli Alexander Mann Solutions? Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi kandydaci, pracownicy, klienci i partnerzy (jesteśmy członkami stowarzyszeń ABSL i ASPIRE). Uczestniczymy w kilkudziesięciu wydarzeniach rocznie – są to konferencje, spotkania biznesowe, panele dyskusyjne, prezentacje, targi pracy, warsztaty, szkolenia zewnętrzne, a także inicjatywy niestandardowe, np. szkółka biznesowa dla maluchów. Spotkać nas można w całej Polsce, głównie jednak (w związku z lokalizacją naszych centrów usług) - w Krakowie i Gdańsku. ...
"Wywiad z Mirosław Zossel - Partner Tele.com Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Partner Tele.com powstała w 2001 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Momentów ważnych i kluczowych w historii Partner Tele.com było parę. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, iż pierwotnie firma liczyła zaledwie kilka osób. Nasze działania oraz zainteresowanie proponowanymi przez nas produktami było tak duże, że bardzo szybko musieliśmy zatrudnić kolejnych handlowców i specjalistów, aby móc sprostać wymaganiom rynku. Konsekwencją tego była zmiana siedziby firmy na większą. Zależało nam na tym, aby zapewnić pracownikom komfortowe warunki pracy.
Czemu zawdzięczają Państwo sukces na skalę europejską? PartnerTele.com szybko stała się firmą wiodącą w swojej branży, rozpoznawalną najpierw w Małopolsce, a później w kolejnych regionach Polski. Następnym etapem naszego rozwoju było wyjście poza granice kraju i praca nad pozytywnym wizerunkiem, dzięki któremu jesteśmy szanowaną marką, z którą chętnie współpracują kraje Unii Europejskiej. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby odpowiadać na potrzeby kontrahentów. Priorytetem Partner Tele.com jest satysfakcja klientów, niezwykle istotna jest również jakość oferowanych produktów. ...