Piwek - Centrum Obróbki Numerycznej Piwek Krzysztof
przez Mateusz, 2014-08-21 17:40:07
Świetny zakład, bardzo miła i przyjemna atmosfera, czysta laboratoryjna praca, pracownicy bardzo poważni inteligentni i uczciwi, kierownik zawsze idzie na rękę pracownikowi żeby miał jak najlepiej w zamian czego kierownik oczekuje tego samego, szef z każdym się wita nie wywyższając pracowników na wyższym stołku, zarobki najlepsze i zawsze na czasie gdzie niestety zdarza się, że są wcześniej ;) , Jak to zawsze mawiał szef "inwestowanie w pracownika kluczem do sukcesu firmy".

Sizeer
przez 0131, 2014-08-25 20:03:35
Firma płaci na czas,pracuję tam od dłuższego czasu i nigdy nie zdarzyło się aby kasy nie było na czas !!!!! Nie wiem dlaczego ludzie wypisują takie głupoty,sami pewnie się nie sprawdzili i żal im .... Praca nie jest lekka ale też nie ciężka,wszystko zależy od organizacji kierownika i zgranej ekipy.

Exorigo - Upos sp.z o.o.
przez ktosik, 2014-08-25 21:46:30
Firma jak najbardziej świetna! Pracownicy tacy mili i fajni że hej, kierownik to samo. Atmosfera ogólnie wymarzona, wszyscy na luzie. Idziesz do pracy z uśmiechem na ustach i tak samo wracasz do domu. Polecam:)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Kubatek - OCRK Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Wszystko zaczęło się w 2002 roku w Andrychowie, kiedy powstała firma PC Net Service (obecnie Inelo). To właśnie w niej specjaliści i kierownicy OCRK rozpoczynali swoją karierę. W kolejnych okresach działalności w sposób naturalny pojawiały się dodatkowe elementy oferty, takie jak doradztwo i konsultacje w zakresie rozliczania kierowców. Olbrzymi sukces rynkowy przełożył się na dynamiczny wzrost zatrudnienia oraz zwiększył potrzeby infrastrukturalne. Te czynniki spowodowały, że została podjęta decyzja o wyodrębnieniu OCRK jako niezależnej spółki. Co legło u postaw naszego biznesu? Przede wszystkim świadomość, że rośnie zapotrzebowanie na usługę rozliczania czasu pracy kierowców, zajęcia nie tyle żmudnego, ile wymagającego ogromnej precyzji i wiedzy.
Proszę opowiedzieć o swoich usługach? Z której z nich jesteście Państwo najbardziej dumni? Rozliczanie czasu pracy kierowców wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu prawa transportowego oraz prawa pracy. Przedsiębiorcy z branży transportowej często skarżą się na złożoność tego procesu, brak czasu, ale nie tylko. Firmom daje się we znaki przede wszystkim zmienność prawa w tej materii i co ważniejsze, zmienność interpretacji. Najbardziej dumni jesteśmy z kompleksowości świadczonych usług – nie jesteśmy biurem księgowym, ani kancelarią prawną. Nasi specjaliści są ekspertami, którzy mają za zadanie pomagać firmom na każdym z etapów prowadzenia działalności – od prowadzenia ewidencji czasu pracy, dokumentacji, poprzez audyt, przygotowanie dokumentów do kontroli odpowiednich inspekcji, przedstawicielstwo, pisanie odwołań, po raporty i szkolenia pomagające zwiększyć efektywność pracy kierowców. ...
"Wywiad z Robert Czajkowski - Good Food Products Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Good Food powstał w 1991 r. w podpoznańskim Skórzewie. Firma założona przez małżeństwo Magdalenę i Janusza Dals  była jedną z pierwszych polskich firm na rynku kategorii zdrowej żywności i zarazem pierwszym producentem wafli ryżowych w Polsce. Inspirację i pomysł założyciele znaleźli jednak daleko stąd, mieszkając w Australii. Tam właśnie zetknęli się z technologią piekarską stosującą bezpośrednio do wypieku pełne ziarno bez konieczności przemiału, przetworzenia i  rafinacji. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły firmie bardzo szybko zaistnieć na rynku i być jednocześnie jednym z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce. Dziś firma Good Food jest największym w Polsce producentem wafli ryżowych i kukurydzianych z szerokim wariantem dodatków zbożowych w różnych smakach. 
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii firmy, która istnieje na rynku przeszło 25 lat jest wiele momentów, które decydowały o dalszym kształcie i kierunkach rozwoju. Na pewno najważniejsza była decyzja o założeniu firmy i zaistnieniu w kategorii, której nie było jeszcze w Polsce. Ten ruch zdecydował o tym, że firma była i nadal jest zorientowana na  Świat i rynki eksportowe, bardziej rozwinięte, które zapewniały właściwą skalę funkcjonowania. To mówi dużo o odwadze założycieli i otwartości na to, co dzieje się w trendach globalnych. Rynek Polski jest dla nas obecnie równie ważny, ale jest tylko uzupełnieniem naszej sprzedaży prowadzonej do przeszło 29 krajów na 5 kontynentach. Wiele produktów istniejących obecnie w Polsce to implementacja rozwiązań, które rozpoczęliśmy produkować  najpierw na eksport. Drugim ważnym kamieniem milowym w historii firmy było wejście nowych inwestorów w 2009 roku. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom Good Food wprowadził  nową technologię uszlachetniania wafli, uruchomiony został nowy zakład, a liczba Pracowników  od tego momentu stale rośnie. W 2015 roku nawiązaliśmy relacje z nowym, większościowym udziałowcem, funduszem Hartenberg Holding. Dzięki temu skutecznie kontynuujemy wzrost. Jako Spółka oczekujemy przede wszystkim swobody działania i komfortu podejmowania lokalnych decyzji. Hartenberg Holding jest potężnym, globalnym graczem z bardzo silnym zapleczem kapitałowym. To daje nam duży komfort w zakresie realizacji takich projektów, jak NBU (New Business Unit) – nowy zakład produkcyjny w Tarnowie Podgórnym. Nasze plany są zdecydowanie długoterminowe. Mamy bardzo dobrą pozycję startową do dalszego stabilnego wzrostu. ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...