Piwek - Centrum Obróbki Numerycznej Piwek Krzysztof
przez Mateusz, 2014-08-21 17:40:07
Świetny zakład, bardzo miła i przyjemna atmosfera, czysta laboratoryjna praca, pracownicy bardzo poważni inteligentni i uczciwi, kierownik zawsze idzie na rękę pracownikowi żeby miał jak najlepiej w zamian czego kierownik oczekuje tego samego, szef z każdym się wita nie wywyższając pracowników na wyższym stołku, zarobki najlepsze i zawsze na czasie gdzie niestety zdarza się, że są wcześniej ;) , Jak to zawsze mawiał szef "inwestowanie w pracownika kluczem do sukcesu firmy".

Sizeer
przez 0131, 2014-08-25 20:03:35
Firma płaci na czas,pracuję tam od dłuższego czasu i nigdy nie zdarzyło się aby kasy nie było na czas !!!!! Nie wiem dlaczego ludzie wypisują takie głupoty,sami pewnie się nie sprawdzili i żal im .... Praca nie jest lekka ale też nie ciężka,wszystko zależy od organizacji kierownika i zgranej ekipy.

Exorigo - Upos sp.z o.o.
przez ktosik, 2014-08-25 21:46:30
Firma jak najbardziej świetna! Pracownicy tacy mili i fajni że hej, kierownik to samo. Atmosfera ogólnie wymarzona, wszyscy na luzie. Idziesz do pracy z uśmiechem na ustach i tak samo wracasz do domu. Polecam:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Mazur - BIGRAM S.A."
Zaczynaliście w trudnych czasach ponieważ świeżo po transformacji ustrojowej. Jak w 1993 roku wyglądał w Polsce rynek doradztwa personalnego? Ten rynek w naszym kraju dopiero powstawał. Skupiliśmy się wtedy na usłudze executive search, która była w Polsce czymś zupełnie nowym. Dynamiczny rozwój usług rekrutacyjnych pozwolił nam stopniowo rozszerzać naszą ofertę m.in. o assesment centre, outplacement i ocenę 360 stopni.  
Jesteście jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego i nie zamykacie się na pojedyncze obszary działalności. Na czym polegają Wasze usługi? Koncentrujemy się na rekrutacji top managementu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników. Doradzamy również w takich obszarach jak outplacement, systemy wynagrodzenia i motywacji. Opracowujemy programy rozwojowe, Development i Assessment Centre oraz szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty.
Chodzi między innymi o Global Management Challenge i Enactus. Kto może z nich korzystać? GMC (www.gmcpoland.pl) to innowacyjna symulacja, która zapewnia pracownikom możliwości rozwoju wiedzy, umiejętności oraz odkrycie potencjału menedżerskiego. Startują w niej również drużyny studenckie. Enactus (www.enactus.pl) z kolei łączy studentów, wykładowców i liderów biznesu, menedżerów oraz firmy, które poprzez realizowane projekty działają na rzecz zrównoważonego rozwoju (CSR). Chodzi tu między innymi o zagadnienia ekonomiczne, ekologiczne i społeczne wspierające rozwój społeczności lokalnych. ...
"Wywiad z Paweł Florek - ATS Balicki Florek sp.j."
Jak przedstawiliby Państwo firmę ATS Balicki, Florek w jednym zdaniu? Firma ATS jest największym w kraju dystrybutorem pełnego zakresu produktów kontaktologicznych. Co składa się na Państwa ofertę? W naszej ofercie można znaleźć wszelkie dostępne na polskim rynku soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczewek, krople nawilżające oraz akcesoria i kosmetyki optyczne. Dostarczamy naszym klientom również oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne. Jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów firm Menicon i Avizor. Natomiast w naszej ofercie znajdują się produkty takich marek jak m.in. Bausch+Lomb, Acuvue, Alcon, Cooper Vision i wiele innych.
Jak wyglądały początki działalności i kto był prekursorem firmy? Spółka jest obecna na rynku od 2003 roku. Od kilkunastu lat rozwija się i zdobyła sobie reputację solidnego partnera w relacjach B2B. Działalność rozpoczynaliśmy od hurtowej sprzedaży wąskiego zakresu produktów do niewielkiej ilości klientów. Wszystkie zadania wykonywaliśmy własnoręcznie. Firma zajmowała małe pomieszczenie biurowo-magazynowe. W momencie kiedy ilość zamówień wzrastała, zaczęliśmy zatrudniać kolejnych pracowników. Wkrótce zmieniliśmy też siedzibę i przenieśliśmy się do Jawora. Rozszerzyliśmy znacznie powierzchnię magazynową. Obecnie posiadamy również oddział we Wrocławiu, w którym mieści się Dział Handlowy. ...
"Wywiad z Agnieszką Ilen - BIG InfoMonitor S.A."
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor funkcjonujące dziś jako BIG InfoMonitor SA, powstało w grudniu 2003 roku. W jakim celu zostaliście powołani do życia? Celem działania BIG InfoMonitor SA jest przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie informacji gospodarczych o przeterminowanym jak i terminowo obsługiwanym zadłużeniu osób i firm. W oparciu o „Ustawę o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych” każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, ma prawo wpisać do BIG dane swojego dłużnika, czyli imię, nazwisko, nazwę jeśli mowa o firmie, tytuł zadłużenia oraz kwotę. Zarówno osoby prywatne jak firmy, przy spełnieniu określonych warunków, mogą także sprawdzić w bazie BIG czy osoba fizyczna lub firma są dłużnikami.
Czym dokładnie zajmuje się BIG InfoMonitor SA? BIG pozwala weryfikować wiarygodność finansową klientów i kontrahentów. InfoMonitor jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce daje również klientom dostęp do danych z baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. BIG wspiera również procesy windykacyjne, bo poprzez wpisy motywuje dłużnika do uregulowania należności. ...