Piwek - Centrum Obróbki Numerycznej Piwek Krzysztof
przez Mateusz, 2014-08-21 17:40:07
Świetny zakład, bardzo miła i przyjemna atmosfera, czysta laboratoryjna praca, pracownicy bardzo poważni inteligentni i uczciwi, kierownik zawsze idzie na rękę pracownikowi żeby miał jak najlepiej w zamian czego kierownik oczekuje tego samego, szef z każdym się wita nie wywyższając pracowników na wyższym stołku, zarobki najlepsze i zawsze na czasie gdzie niestety zdarza się, że są wcześniej ;) , Jak to zawsze mawiał szef "inwestowanie w pracownika kluczem do sukcesu firmy".

Sizeer
przez 0131, 2014-08-25 20:03:35
Firma płaci na czas,pracuję tam od dłuższego czasu i nigdy nie zdarzyło się aby kasy nie było na czas !!!!! Nie wiem dlaczego ludzie wypisują takie głupoty,sami pewnie się nie sprawdzili i żal im .... Praca nie jest lekka ale też nie ciężka,wszystko zależy od organizacji kierownika i zgranej ekipy.

Exorigo - Upos sp.z o.o.
przez ktosik, 2014-08-25 21:46:30
Firma jak najbardziej świetna! Pracownicy tacy mili i fajni że hej, kierownik to samo. Atmosfera ogólnie wymarzona, wszyscy na luzie. Idziesz do pracy z uśmiechem na ustach i tak samo wracasz do domu. Polecam:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...
"Wywiad z Paweł Skurski - NOTUS Doradcy Finansowi"
Notus Doradcy Finansowi to firma, która na polskim rynku doradztwa finansowego powstała jako jedna z pierwszych. Jakie były początki firmy? Tak, to prawda, byliśmy jedną z pierwszych firm. Notus Doradcy Finansowi powstał w 2004 roku z inicjatywy pięciu osób, które do tej pory zarządzają firmą. Z małego przedsiębiorstwa zatrudniającego pięciu pracowników, firma urosła do jednej z największych, ogólnopolskich firm doradztwa finansowego. Obecnie mamy ponad 30 oddziałów i prawie 100 placówek partnerskich w całej Polsce. Wszystkie nasze działania planujemy tak, aby zarówno nasi pracownicy, partnerzy i klienci biznesowi czuli, że współpraca z nami, to dobry kierunek.
Na jakich filarach opieracię swoją działalność? Swoją biznesową działalność opieramy przede wszystkim na takich wartościach, jak profesjonalizm, zaufanie, wysoka jakość obsługi. Stawiamy na relacje i zaufanie zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz – w podejściu do klienta, bowiem od samego początku w Notus Doradcy Finansowi zadowolenie klienta jest najważniejsze.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Zajmujemy się doradztwem finansowym, a dokładniej wsparciem naszych klientów, zarówno indywidualnych, jak i firmowych w wyborze odpowiednich ofert produktów finansowych. W naszej ofercie mamy całą paletę produktów, od kredytów hipotecznych i gotówkowych, poprzez ubezpieczenia do różnego rodzaju form oszczędzania i inwestycji. Na trudnym rynku finansowym, nasze usługi są szczególnie pożądane, ponieważ mnogość ofert, nomenklatura bankowa, złożoność samych produktów nie sprzyjają w wyborze odpowiednich rozwiązań. Dlatego osoby, które nie mają czasu na bieganie po bankach lub po prostu wolą zdać się na wiedzę i doświadczenie eksperta, wybierają wsparcie naszych doradców finansowych, którzy oferują pełną pomoc w znalezieniu najbardziej optymalnej oferty, spełniającej wymagania klientów. ...
"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...