Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Etos S.A.
przez Nulaaa, 2015-02-28 09:38:45
Pracuje w dvrs i nie narzekam kierownik regionalny wymaga bo to jego obowiazek po 3 miesiacach pracy podpisalam umowy premmie sa spore. Jezeli jest sie 'slimokiem' to wiadomo trzeba zwalic na firme i jej wady :-)

PLAY
przez konsultantka, 2015-10-15 20:36:58
Pracuje w Play od 2 lat do tej pory najlepsza praca jaką miałam co do atmosfery to zależy już od salonu u Nas ekipa fajna,zgrana kierownik regionalny też super.Zarobki zależy od miesiąca ale poniżej 3tys nie schodzimy,jedyny minus to praca w weeknedy ale taki urok galerii :)

ACS Słuchmed Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.k.
przez pracownik, 2015-09-13 11:06:42
Świetna firma dla osób kreatywnych i z zapałem do pracy. Z pewnością taka osoba zostanie tu zauważona i doceniona. Szczególnie w oddziałach warszawskich. Najlepsza firma w jakiej pracowałam. Polecam!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Broda - Benhauer"
Kim są Wasi kluczowi klienci? To przede wszystkim największe w Polsce sklepy internetowe, sieci handlowe i usługowe. Z naszego systemu korzysta m.in. Merlin, Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David oraz banki, wśród których największym jest Getin Bank.
Benhauer pisze swoją historię od 2011 roku. To firma młoda, ale dynamicznie działająca na naszym rynku? Historia Benhauer to historia ciągłego poszukiwania właściwej drogi. W branży startupowej nazywa się to pivotowaniem. To również historia ludzi, którzy tworzyli tę firmę od samego początku i do dzisiaj wykazują się ogromną niezłomnością i wytrwałością w realizacji określonych celów. Wrzesień 2011 r. to oficjalne powstanie spółki Benhauer z Prezesem Grzegorzem Błażewiczem oraz Viceprezesem Konradem Pawlusem, którzy po wielu nieudanych próbach, tworzą prototyp platformy SALESmanago. Kolejne ważne wydarzenie to październik 2013 r., kiedy Grzegorz Błażewicz poznaje Rafała Brzoskę, prezesa Integer i Paczkomatów. Przedsiębiorca obejmuje 20% udziałów, a dwa lata później zwiększa zaangażowanie o kolejne 20%. W międzyczasie Grzegorz Błażewicz zostaje finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku EY i zajmuje drugie miejsce w kategorii Nowy Biznes. W sierpniu 2015 roku obroty spółki przekraczają milion złotych, a zatrudnienie osiąga poziom 100 osób w kilku krajach świata. ...
"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...
"Wywiad z Anna Kluczyńska - D.A.S. S.A. Ubezpieczenie Ochrony Prawnej"
D.A.S. jest liderem na rynku ubezpieczeń ochrony prawnej. Z czego wynika ta pozycja? Jako jedyne towarzystwo ubezpieczeń w Polsce zdecydowaliśmy się skoncentrować tylko i wyłącznie na jednym rodzaju ubezpieczeń, a mianowicie na ubezpieczeniach ochrony prawnej. Tak wąska specjalizacja pozwoliła nam osiągnąć najwyższy poziom obsługi klienta oraz oferować produkty na najwyższym, możliwym poziomie.
Co Państwa wyróżnia od konkurencji? Przede wszystkim, ponad 80 lat doświadczenia na świecie w segmencie ubezpieczeń ochrony prawnej. Jednym z rozwiązań oferowanych przez D.A.S. jest ubezpieczenie ochrony prawnej w życiu prywatnym. To produkt ubezpieczeniowy pozwalający na pokrycie kosztów sądowych oraz wynagrodzenia profesjonalnych pełnomocników, w tym adwokata lub radcy prawnego. Oferujemy także telefoniczną poradę prawną – każdy z ubezpieczonych może zadzwonić na infolinię i uzyskać nielimitowaną poradę prawną. Jeżeli ktoś jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem wolnego zawodu, także może liczyć na ubezpieczenie w D.A.S.
Jaka jest misja firmy? Marka D.A.S. to europejski synonim łatwiejszego dostępu do pomocy prawnej. W D.A.S. proponujemy rozwiązania ułatwiające skorzystanie z ochrony prawnej, jaką każdemu Polakowi zapewnia nasze prawodawstwo. Walcząc o prawa swoje czy swojej firmy, warto korzystać z pomocy profesjonalistów - radców prawnych lub adwokatów. D.A.S. oferuje ubezpieczenia ochrony prawnej, dzięki którym możliwe jest finansowanie usług dowolnej kancelarii prawnej i opłacanie kosztów sądowych w sprawach objętych ubezpieczeniem. Misją D.A.S. Polska jest danie możliwości łatwiejszego dostępu klientom do wyspecjalizowanych usług prawnych oraz wiedzy prawniczej. Chcemy być postrzegani jako dostawca ubezpieczeń ochrony prawnej najwyższej jakości. Chcemy aby nasi klienci czuli się dobrze chronieni i mogli liczyć na wsparcie w wielu przypadkach, gdy konieczne będzie skorzystanie z wiedzy prawniczej. Kiedy ktoś pomyśli o ochronie prawnej, chcemy żeby od razu pomyślał o D.A.S. ...