Genesis PR
przez pracownik, 2017-04-17 18:09:38
A ja bardzo polecam pracę w Genesis. Świetna atmosfera i ciekawe projekty. I całkiem nie zgadzam się z całym tym hejtem.

ICE AGENCY Holandia
przez Bibelotka, 2017-04-24 13:32:47
Ja jestem zadowolona z pracy w ICE zawsze mam pieniążki na czas :) polecam

Imar Service Group
przez mania, 2017-04-26 11:17:45
A ja pracuję i jestem bardzo zadowolona. pozdrawiam:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Durka - HDOmedical"
Jak wyglądały początki Państwa firmy? House Domowa Opieka (obecnie HDOmedical) powstała w 2010 roku jako pomysł na stworzenie nowej formy usług z zakresu holistycznej opieki długo- i krótkoterminowej, na bardzo wysokim poziomie dla pacjentów przebywających w środowisku domowym. W niedługim czasie nabyła prawa do świadczenia usług telemonitoringu, tworząc Care Center Sara - spółkę proponującą innowacyjne rowiązanie - telemonitoring czynności życiowych, pozwalający na sprawowanie stałej zdalnej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, chorymi, samotnymi czy niesprawnymi. Następne osiągnięcie, to połączenie ze wspaniałą, znaną od 15 lat na rynku opieki długoterminowej, firmą NOPR (Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o.) z Warszawy oraz Stowarzyszeniem Opiekuńczym Nadzieja z Lublina. Znana wsród środowiska Ośrodków Pomocy Społecznej w całym kraju, firma NOPR/Nadzieja świadczy usługi dla pacjentów tych ośrodków w środowisku zamieszkania. To bardzo ciężka, ale bardzo wdzięczna praca, która pozwala osiągać ogromną satysfakcję zarówno pacjentów, jak i opiekunów potrafiących niejednokrotnie zmienić życie pacjentów na lepsze i bardziej radosne. Lepsza jakość życia podopiecznych to hasło przewodnie naszej firmy. Dzięki tej firmie naszym Prezesem został Piotr Mazur, który przewodzi nam do dnia dzisiajszego i dzieki niemu oraz wszystkim pracownikom firma osiagnęła obecne rozmiary i pozycję. Każdy z pracowników włada obcym językiem, niektórzy własnie się uczą. Spotkania integracyjne organizowane przez Prezesa pozwalają na lepsze poznanie naszych pracowników biurowych oraz terenowych, zwłaszcza opiekunów. Dalsze osiągnięcia przynoszące ogromną satysfakcję, to współpraca z angielską firmą MRN - Medical Research Network Ltd. operującą na płaszczyźnie międzynarodowej w ramach badań klinicznych w oparciu o wizyty domowe. Od 2013 roku House Domowa Opieka stała się pionierem nowego modelu badań klinicznych w Polsce, podnosząc o 38% wskaźnik retencji pacjentów, oraz dając możliwość lepszego zarządzania ryzykiem wystapienia zdarzeń niepożądanych poprzez bezpośrednie monitorowanie objawów wśród uczestników badania. Wdrożony i realizowanyprzez HDO model badawczy zapewnia bezpieczeństwo i komfort dając szansę na poprawę zdrowia pacjentów. Ponadto wspólpracujemy z Instytutem Kardiologii w Warszawie, gdzie świadczymy usługi perfuzji podczas operacji kardiologicznych na otwartym sercu. Nasza kadra perfuzjonistów to wyspecjalizowany personel na najwyższym poziomie zawodowym. Wszystko co robimy, począwszy od prostych działań opiekuńczych, takich jak towarzyszenie pacjentom, poprzez opiekę i pielęgnację, a kończąc na uczestniczeniu w ratowaniu życia ludzkiego w czasie operacji kardiologicznych czy badań klinicznych, robimy z wielką pasją i zaangażowaniem. To jest praca dla nas stworzona. Od września 2016 r House Domowa Opieka przyjęła nazwę HDOmedical sp. z o.o. i wszystkie podległe dotychczas podmioty należą obecnie do grupy HDOmedical. ...
"Wywiad z Karolina Michalska - LS Airport Services S.A."
LS Airport Services to największa w Polsce firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów. Jaki jest zakres oferowanych przez Państwo usług? Jako lider w swojej branży szybko i profesjonalnie obsługujemy w polskich portach lotniczych największe linie lotnicze świata. Oferujemy szeroki zakres kompleksowych i bezpiecznych usług dla linii lotniczych oraz spedytorów. Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży handlingowej, co przekłada się na nasz status najbardziej konkurencyjnej firmy na rynku. W ramach obsługi naziemnej oferujemy: obsługę rampową bagażową, pasażerską, cargo, samolotów prywatnych i magazynową. Ponadto posiadamy centrum operacyjne, pracujące w systemie 24/7, oraz świadczymy usługi techniczne, wykonywane przez LS Technics.  
Na jakich lotniskach działacie? Rozwijamy się wraz z rynkiem lotniczym w Polsce i na świecie, dlatego jesteśmy obecni w największych portach lotniczych w kraju. Można nas spotkać w Warszawie, Gdańsku, Modlinie, Katowicach, we Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy oraz Lublinie. Obsługę pasażerską oferujemy na 5 lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Katowice), zaś obsługę techniczną świadczymy na 9 lotniskach. ...
"Wywiad z Marcin Nakielski - Alektum Sp. z o.o."
Alektum Group to już ponad 25 lat doświadczenia. Jak wygląda historia biura w Polsce? W roku 2006, w związku z dalsza ekspansją Alektum w Europie, nasi Szwedzcy właściciele postanowili otworzyć kolejny oddział, w Polsce. Ze względu na to, że Wrocław jest stolicą windykacji w Polsce, wybór padł właśnie na to miasto. Pierwsze kilka lat istnienia firmy to zdobywanie know-how, udoskonalanie procesów i budowanie marki na Polskim rynku windykacyjnym, głównie poprzez nabywanie portfeli i windykowanie ich na własny rachunek. Następnie systematycznie od roku 2010 ulegał dywersyfikacji podział wierzytelności zakupionych oraz serwisowanych i dzisiaj większość naszego portfela to te drugie. Wraz ze wzrostem liczby klientów i obsługiwanych spraw, nastąpił wzrost zatrudnienia i Alektum z kilkuosobowej firmy na początku istnienia, przerodziło się w blisko pięćdziesięcioosobowy zespół na dziesięciolecie firmy.
Państwa misja to „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc Klienta” Jak wcielacie ją w życie? Dostosowując się do wymagań klienta, podchodzimy do każdego z nich bardzo indywidualnie, zarówno w kwestii podejmowanych działań jak i w obszarze organizacyjnym. Faktycznie, to, co wyróżnia firmę na rynku wierzytelności to skuteczność połączona z mottem „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc klienta”. Odzyskanie należności to jedno, ale nawiązanie dobrej relacji z dłużnikiem, a co za tym idzie – zachowanie dobrych kontaktów biznesowych między nim, a naszym klientem to druga ważna składowa sukcesu. Dlatego tak ważne jest podejście pracownika do wykonywanej pracy, bo to on stanowi wartość firmy, będąc jednocześnie jej wizytówką. ...