Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Borg Automotive Sp. z o.o.
przez Gość, 2015-01-27 13:55:01
Jest to firma, którą mogę polecić. Pracowałbym dalej, ale się przeniosłem z rodziną daleko.

Arsen Sp. z o.o. Sp. k.
przez endri, 2014-09-16 22:33:43
Arsen w Jaworznie był najlepiej zaopatrzonym sklepem w okolicy - super chłopaki zawsze byłam zadowolona z zakupów. Brakuje tego sklepu

Arsen Sp. z o.o. Sp. k.
przez anonim, 2016-11-15 14:21:15
firma spoko, zarobki jak na Zdunska i Sieradz ok

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Edward Tocki - Profit Point"
Jakie szkolenia organizuje Profit Point? Szkolenia uczące od podstaw jak zarabiać na rynku. Indywidualne oraz grupowe.
Na czym polega Państwa innowacyjność? Na tym, że każda osoba, która się u nas szkoliła ma dożywotnią gwarancję pomocy oraz bezpłatnych konsultacji od naszych managerów.
W jakich lokalizacjach oferujecie Państwo szkolenia? W 8 krajach Europy w tym np. w Malezji (na azjatyckim kontynencie), w Polsce: Poznań, Wrocław, Warszawa. W przyszłości Gdańsk?
Do kogo adresowane są Państwa szkolenia? Adresowane są do wszystkich osób, które są ambitne chcą się rozwijać i nauczyć się zawodu Tradera. Do każdego kto chce się uczyć i poznać sukces.
Czy każdy może wziąć w nich udział? Tak, jeśli udowodni nam, że rzeczywiście chce.
Co daje uczestnictwo w Państwa szkoleniach? Wiedzę oraz umiejętności pozwalające odnaleźć się na rynku oraz rozpocząć karierę tradera.
Czy istnieje możliwość odbycia kursów online? Tak, ale szkolenie  przez skype, a w 4 oczy to co innego.
W jaki sposób można zdobyć więcej informacji o Państwa ofercie szkoleniowej? Na stronie internetowej www.profitpoint.pl lub bezpośrednio w biurze. ...
"Wywiad z Ireneusz Pawłowski - Sweet Sit"
Działają Państwo na rynku już od 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma Gala Collezione? Startowaliśmy z głowami pełnymi pomysłów i ambicji. Z małej, kilkuosobowej firmy zmieniliśmy się w jednego z największych producentów mebli tapicerowanych w Polsce, z czterema zakładami produkcyjnymi (Zakład Produkcyjny Gala Collezione w Lisim Ogonie i Chełmnie, Zakład Produkcyjny SLA.WIA w Tucholi i Zakład Produkcyjny Sweet Sit w Gniewkowie) oraz świetnym, zgranym zespołem kilkuset wykwalifikowanych pracowników.            montaż stelaży tapicerskich                                kontrola jakości w magazynie skór             kompletowanie elementow                           opracownanie konstrukcji mebla pokrowcow tapicerskich                                    w dziale technologii
Gala Collezione brzmi włosko. Czy firma ma zagraniczne korzenie? Jesteśmy fabryką wyłącznie z polskim kapitałem i z tego jesteśmy dumni. Nasza marka jest rozpoznawalna zarówno w kraju, jak i za granicą, bo nasze meble trafiają zarówno do polskich domów, jak i do klientów m.in. z Bułgarii, Słowacji, Węgier, Chorwacji, Słowenii, Czech, Litwy, Łotwy, Izraela czy Kanady. ...
"Wywiad z Artur Dzięgielewski - KS Service Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? KS Service Sp. z o. o. jako agencja zatrudnienia rozpoczęła swoją działalność w 2006 roku. Na początku naszej działalności świadczyliśmy usługi leasingu pracowniczego jedynie w Belgii, delegując polskich pracowników do pracy za granicą. W 2007 roku rozpoczęliśmy działalność w Polsce od jednego oddziału rekrutacyjnego w Szczecinie, a w kolejnych latach konsekwentnie rozwijaliśmy się, otwierając następne polskie oddziały. Dziś świadczymy szeroki zakres usług rekrutacyjnych w kraju i zagranicą.
Jaka jest misja firmy? Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszych rozwiązań z obszaru HR, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w branży, dążąc do optymalnego zaspokojenia potrzeb otoczenia firmy.
Jakie wartości przyświecają firmie?   1. Stawiamy na prawdziwość relacji. To, co liczy się dla nas najbardziej w naszych relacjach z klientem to zaufanie, szczerość, uczciwość i szacunek. 2. Najważniejszy dla nas jest Klient. Klient to pracodawca użytkownik, pracownik kandydat, a także nasi współpracownicy. Każdego darzymy szacunkiem i rozwiązujemy ich problemy, podchodząc do nich indywidualnie. Dzięki zaufaniu razem możemy osiągnąć wspólne cele. 3. Jesteśmy nastawieni na sukcesy, które nas napędzają do dalszej pracy, ale nie boimy się porażek, ponieważ dzięki nim uczymy się najwięcej. 4. Jesteśmy zaangażowani we wszystko, co robimy. 5. Staramy się być elastyczni i indywidualnie podchodzić do każdej sprawy. ...