Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Raport S.A
przez Mateo264, 2014-09-16 23:45:51
Pracuję w tej firmie od półtorej roku i lepszego pracodawcy chyba w Koszalinie nie znajdę. Wspaniała, pomocna, komunikatywna kadra kierownicza, niesamowici pracownicy gwarantujący świetną, miłą atmosferę. Firma oferuje stabilną, aczkolwiek odpowiedzialną pracę, wynagradza jedna wyżej niż najniższa krajową. Wypłata zawsze na czas, bez żadnych problemów. Liczne imprezy integracyjne. Polecam ludziom pracowitym i odpowiedzialnym.

PHO Tom-San
przez JPPPhack, 2014-11-26 09:20:23
W odpowiedzi, na pytanie o zarobkach i stanowiskach. Wiem, że na poczatek i tak będziesz miał okres próbny.

Cristal usługi sprzątające Agata Kozłowska
przez Katarzyna, 2014-12-02 11:01:54
Uczciwa Szefowa,oczywiście wymagająca.Zarobki ok.Polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Sebastian Drozd - Intermedio Sebastian Drozd"
Jak wyglądały początki firmy Intermedio w 2005 roku? Z jakimi trudnościami  mierzyli się Państwo na początku? Właściwie firma Intermedio powstała jako kontynuacja wcześniejszej działalności pośrednictwa finansowego w celu większej optymalizacji kosztów, podatków i innych działań. Praktycznie na każdym kroku działo się coś nieprzewidzianego. To było istne pasmo sukcesów i totalnych porażek. Pracowaliśmy sami z żoną Izabelą i o tym czy przeżyjemy do następnego miesiąca decydowały zamknięte, i wypłacone kredyty naszych klientów. Model naszego wcześniejszego działania przybierał różne postacie: z lokalem bez lokalu, samo tylko dojeżdżanie do klientów na podstawie wcześniejszych doświadczeń wyniesionych z dużych koncernów w których pracowaliśmy, dystrybuowaliśmy wizytówki z Naszym wizerunkiem do setek punktów handlowych najpierw sami, później z pomocą pierwszego pracownika Najczęściej trudności, o jakie Pani pyta, wiązały się z niedostatecznymi finansami lub czasem, ale nie brakowało Nam chęci!
Na czym polegają świadczone przez Państwa usługi i do kogo są skierowane? Dzisiaj już 10 lat działamy w branży optymalizacji kosztów prowadzenia biznesu i zdrowo rozumianej ekonomii postępowania w firmie. Jednym z procesów optymalizacji jest spółka LTD, którą może założyć każdy klient i korzystać z możliwości optymalizacji podatkowej lub emerytalnej pod każdym niemalże względem. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...