WEGA-A Sp. z o.o.
przez gorgolek, 2015-01-16 08:32:21
no zobaczymy, rozmawialem jeszcze z jednym kierowca na miejscu i potwierdzil ze sie poprawilo w zeszlym roku znacznie i mam nadzieje ze praca bedzie ok

Orange Logistics
przez Anonim, 2015-07-01 19:36:11
Jestem kierowca w Orange Logistics i w przeciwieństwie do moich poprzednich pracodawców tu wynagrodzenie dostaje na czas i zgodne z obietnicami. Jeżdzę na przerzutach i wychodzę 6-8 koła na rękę juz ze wszystkim podstawa + diety. Ja oceniam ta firme bardzo dobrze. Pozdrawiam

Solid Haller
przez Major, 2015-09-21 15:47:18
Polecam pracuje w Solid od prawie roku jako kierowca nigdy problemu z wyplata płatne zawsze w dniu powrotu za oszczędności na paliwie premia polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...
"Wywiad z Agnieszka Barańska - Lakma"
"Wywiad z Sylwia Grzebień - Lakma"
"Wywiad z Jacek Małecki - Lakma"
Jakie były początki firmy? Lakma Strefa to jedna z największych całkowicie polskich firm działających na polskim rynku chemii gospodarczej.
Kiedy rozpoczęła się żmudna droga na szczyt i jakie były początki firmy? Firma ma swoje korzenie w Cieszynie. Tam od 1988 roku działa firma Lakma sp. z o.o., która  na początku lat 90-tych produkowała chemię budowlaną i gospodarczą.  To pod jej skrzydłami w 1993 roku powstała marka Sidolux – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów środków czystości w naszym kraju. W 1998 roku powstał nowy zakład produkcyjny w Warszowicach koło Żor. Przeszedł on pod nowoutworzoną spółkę – Lakma Strefa – i tam też została przeniesiona produkcja chemii gospodarczej wraz z marką Sidolux.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ogromnie ważnym momentem w życiu firmy było opracowanie w 1993 roku pierwszych receptur środków czystości i stworzenie marki Sidolux. Dzięki niezwykłej jakości Sidolux przebojowo wdarł się na rynek, szybko zdobywając serca polskich konsumentów. Kolejne lata to pieczołowite rozwijanie tej marki. Powstawały kolejne produkty, które świetnie dopasowane były do ciągle zmieniających się potrzeb konsumentów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Sidolux to nie tylko preparaty do mycia i pielęgnacji podłóg. Pod tą marką można również dostać świetne jakościowo środki do m.in. mebli, mycia okien, lodówek, kuchni i ekranów LCD. To marka całkowicie kompletna i to właśnie dzięki swojej różnorodności oraz wysokiej jakości jest jedną z najchętniej kupowanych marek do sprzątania domu w Polsce. Innym bardzo ważnym momentem w życiu firmy było stworzenie i wprowadzenia na rynek pereł piorących Perlux. To wyjątkowy na skalę ogólnoświatową produkt piorący, który jako jedyny łączy w sobie proszek do prania i żel. Od zawsze u podstaw naszej firmy stoi innowacyjność. Perlux jest najlepszym dowodem na to, że potrafimy wprowadzać preparaty, które nie tylko są wyjątkowe na skalę ogólnopolską, ale także ogólnoświatową. Perły piorące wprowadzają firmę na zupełnie nowy poziom rynkowy i technologiczny. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska"
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...