WEGA-A Sp. z o.o.
przez gorgolek, 2015-01-16 08:32:21
no zobaczymy, rozmawialem jeszcze z jednym kierowca na miejscu i potwierdzil ze sie poprawilo w zeszlym roku znacznie i mam nadzieje ze praca bedzie ok

Orange Logistics
przez Anonim, 2015-07-01 19:36:11
Jestem kierowca w Orange Logistics i w przeciwieństwie do moich poprzednich pracodawców tu wynagrodzenie dostaje na czas i zgodne z obietnicami. Jeżdzę na przerzutach i wychodzę 6-8 koła na rękę juz ze wszystkim podstawa + diety. Ja oceniam ta firme bardzo dobrze. Pozdrawiam

Solid Haller
przez Major, 2015-09-21 15:47:18
Polecam pracuje w Solid od prawie roku jako kierowca nigdy problemu z wyplata płatne zawsze w dniu powrotu za oszczędności na paliwie premia polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie Sp. z o.o."
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Jolanta Zendran - EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A"
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO) jest liderem rynku odszkodowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czym dokładnie polega działalność waszej firmy? Pomagamy osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od towarzystw ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. Grupa Kapitałowa EuCO działa na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Od 2010 roku EuCO jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Zatrudniamy 195 osób w centrali spółki, natomiast sieć agentów w całej Polsce, którzy zajmują się sprzedażą usług i bezpośrednią obsługą klienta to około 27 tysięcy osób.
Jak pani myśli, za co klienci cenią wasze usługi? Kilkanaście lat temu niewielu Polaków wiedziało, że mogą starać się o odszkodowania od towarzystw ubezpieczeniowych. Od 2004 roku EuCO pokazuje społeczeństwu, że każdy ma pełne prawo do walki o należne świadczenia. Zwraca uwagę, że wszyscy poszkodowani w wypadkach oraz ich bliscy mogą liczyć na wsparcie silnej organizacji, która będzie bronić ich interesów - organizacji, która jest równym partnerem dla towarzystw ubezpieczeniowych. EuCO pomogło już 120 tysiącom osób i wywalczyło dla nich ponad miliard złotych odszkodowań - w swoich szeregach posiada specjalistów z zakresu prawa, medycyny pracy, rzeczoznawstwa, lekarzy orzeczników oraz własną Kancelarię Radców Prawnych, która reprezentuje klientów przed sądami. ...
"Wywiad z Trevor Brennan - Jatomi Fitness"
Początki firmy Pure Health & Fitness sp. z o.o. to 2008 rok. Jak wyglądały początki? Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W ciągu tych kilku lat firma rzeczywiście mocno urosła i stała się międzynarodową siecią fitness. Nasze kluby znaleźć można w 5 krajach: Polsce, Czechach, Tajlandii, Indonezji i Malezji. Zatrudniamy ponad 2000 osób. Co ważne, we wszystkich naszych klubach zapewniamy najwyższej jakości usługi z zakresu fitnessu i zdrowego stylu życia.
Marka Jatomi Fitness to obecnie największa sieć klubów fitness w Polsce. Wasza praca była również wielokrotnie doceniana licznymi nagrodami. Co umożliwiło Państwu odniesienie takiego sukcesu? Działamy zgodnie z jasno sprecyzowaną strategią oferowania usług fitness kategorii premium za rozsądną cenę. Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale ‘klubem fitness’ w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Bardzo nam miło, że nasza strategia jest zauważana i doceniana.  
Jak ocenia Pan świadomość Polaków jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i podejście do aktywności fizycznej? Wciąż otwieracie nowe kluby. Czy to znaczy, że świadomość ta rośnie? Świadomość wagi zdrowego stylu życia rośnie bardzo szybko. Polacy nie tylko czują potrzebę trenowania, ale też lubią być członkami fitnessowej społeczności. Bardzo nas to cieszy, ale wciąż jest sporo do zrobienia, dlatego nieustannie prowadzimy działania edukacyjne na temat zalet zdrowego stylu życia i kierujemy je nie tylko do naszych klubowiczów. Dobrym przykładem takich działań mogą być bezpłatne, otwarte zajęcia grupowe na świeżym powietrzu, które prowadziliśmy w większości największych polskich miast podczas wakacji. ...