Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
SNC
przez Zuzka, 2014-10-24 22:49:48
Kiedyś pracowałam w tej firmie w Rzeszowie i bardzo bym chciała powrócić ,,składałam cv ale cisza, dziewczyny jeśli będziecie potrzebowały solidnego pracownika na sklepie , proszę dajcie znać.

TradeCorp Sp. z o.o.
przez Nena Goo, 2015-04-17 11:17:05
Ja polecam, pracowałam 5 miesięcy prawie, jak na call center dobrze płaca, 12 zł na godzinę to rzadkość, a klimat w pracy jedyny taki w całym Rzeszowie,
Fajne szkolenia, fajni znajomi z którymi do teraz utrzymuje kontakt.
i pozdrawiam cała firme!

Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. zo.o.
przez Zbyszek z Sanoka, 2015-04-29 09:16:50
Bardzo dobra i porządna firma. Duże zaangażowanie pracowników w prowadzenie sprawy. Polecam.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Baszni koło Lubaczowa w województwie podkarpackim będzie budowana kopalnia siarki. Ma ona być nową inwestycją w regionie, dzięki której wiele osób znajdzie stałą, stabilną pracę. Kiedy powstanie kopalnia i kto ma szansę się w niej zatrudnić? Budowa kopalni W miejscu, gdzie do 1993 roku wydobywano już siarkę i znajdują się jej pokłady, spółka Pols...
Czytaj więcej >>
Znalezienie pracy zawodowej tuż po studiach lub po ukończeniu szkoły średniej jest dla młodych ludzi prawdziwym wyzwaniem. Nie każdy przedsiębiorca jest skłonny do udzielenia osobom bez doświadczenia wsparcia niezbędnego przy podejmowaniu pierwszego zatrudnienia. W Rzeszowie postanowiono to zmienić za sprawą spotkań pod hasłem „Wystartuj razem z na...
Czytaj więcej >>
Rzeszów jest miastem ściśle łączonym z branżą lotniczą. Nie dziwi więc fakt, że firma MB Aerospace postanowiła zainwestować właśnie tam około 90 mln zł, rozbudowując swój zakład zajmujący się produkcją elementów do silników lotniczych. Dzięki temu powstaną też nowe miejsca pracy w Rzeszowie. O firmie MB Aerospace Marka MB Aerospace jest międzynarod...
Czytaj więcej >>
Polska branża lotnicza posiada swój ośrodek rozwoju w Rzeszowie. Właśnie w tym mieście na Podkarpaciu kształci się najlepsza kadra pilotów i pracowników sfery szeroko rozumianego lotnictwa. Dla nich Koło Naukowe Aviation Management Club i Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania zorganizowało prestiżowe wydarzenie – Aviation Care...
Czytaj więcej >>
W Rzeszowie w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony program wspierania młodych, innowacyjnych przedsiębiorstw, które zajmują się budowaniem rozwiązań Internetu Rzeczy. Program będzie realizowany przez firmę Samsung we współpracy z Politechniką Rzeszowską i Doliną Lotniczą. Na czym ma polegać? Samsung Inkubator Warszawa jest głównym centrum b...
Czytaj więcej >>
Rzeszów posiada jeden z największych zakładów karnych w Polsce. Według oficjalnych statystyk Centralnego Zarządu Służby Więziennej w Warszawie, w zakładzie tym na dzień 7 kwietnia 2017 roku było osadzonych 1260 osób. Realizowany jest tam program „Praca dla więźniów”. Wkrótce nawet połowa z nich może pracować w nowo otwieranym zakładzie stolarsko-ta...
Czytaj więcej >>
Podkarpacie jest jednym z najpiękniejszych regionów w Polsce, oferującym liczne atrakcje turystyczne. Przyjeżdża tu co roku coraz więcej osób z kraju i zza granicy, dlatego pojawiają się nowe obiekty hotelowe i gastronomiczne, które mogą ich obsłużyć. Problem w tym, że w sezonie letnim w takich miejscach może zabraknąć rąk do pracy. Oferty pracy na...
Czytaj więcej >>
Rzeszów – podobnie jak znakomita większość polskich miast – boryka się z coraz większym niedoborem średniego personelu medycznego. Mowa tu w głównej mierze o pielęgniarkach, których nie tylko na Podkarpaciu, ale i w całej Polsce systematycznie ubywa. Sytuacja nie napawa obecnie optymizmem, a prognozy nie przynoszą dobrych informacji – będzie jeszcz...
Czytaj więcej >>
Rzeszów to jeden z najważniejszych ośrodków przemysłowych nie tylko na Podkarpaciu, ale i w kraju. Prym wiodą branże lotnicza, farmaceutyczna i IT, a ponadto mnóstwo firm działa w obszarze produkcji sprzętu domowego, przemysłu spożywczego i maszynowego. Funkcjonują tu również 3 Specjalne Strefy Ekonomiczne. Dobra koniunktura daje mieszkańcom spore ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Łukasz Gajewski - Target PRO"
  
Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ? Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo. Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów. Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)  
Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy? Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :) Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...