Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Rynek pracy w Polsce zmienia się – eksperci nie mają co do tego żadnych wątpliwości. Są również zdania, że 2017 r. nie będzie łatwy dla przedsiębiorców – i to z wielu względów, o czym doskonale przekonują się już m.in. pracodawcy z Wrocławia. Pojawia się bowiem szereg wyzwań, którym muszą stawić czoła, co wiąże się z […]...
Czytaj więcej >>
Wrocław to jedno z niewielu polskich miast o rekordowo niskim poziomie bezrobocia – w styczniu 2017 r. ukształtowało się ono na poziomie 2,8 proc. Pomimo tego, iż tylko niewielki odsetek mieszkańców pozostaje tu bez zatrudnienia, lokalny rynek pracy zgłasza coraz większe zapotrzebowanie na doświadczonych specjalistów. Na liście zawodów deficytowych...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do grona największych w Polsce rynków biurowych – pod względem ilości inwestycji w tym obszarze wyprzedzają go jedynie Warszawa i Kraków, niemniej stolica Śląska nie zamierza zwalniać tempa i zaciekle broni swej pozycji. Jest to niezwykle ważne m.in. w kontekście walki z bezrobociem. Aktywna działalność deweloperów we Wrocławiu Wrocł...
Czytaj więcej >>
Wrocław to liczące ponad 600 tys. mieszkańców miasto w województwie dolnośląskim. Wyróżnia się bardzo dynamicznym rozwojem gospodarczym, co znajduje przełożenie na niski poziom rejestrowanego bezrobocia – w grudniu 2016 r. wynosiło ono zaledwie 2,8 proc. Nie oznacza to jednak, iż lokalny rynek pracy jest pozbawiony problemów – jedną z najbardziej p...
Czytaj więcej >>
Pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników to jedno z największych wyzwań, z jakimi zmaga się rynek pracy we Wrocławiu. Sytuacja w stolicy Śląska jest bardzo niepokojąca, lecz nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie uległa poprawie. Spory deficyt specjalistów jest wyraźnie zauważalny m.in. w branżach finansowej oraz IT. Branża IT i finansowa ...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do elitarnego grona miast, gdzie stopa rejestrowanego bezrobocia nie przekracza 5 proc. – na koniec 2016 r. wynosiła jedynie 2,8 proc. Pomimo tak dobrego wyniku Wrocław zmaga się z brakiem rąk do pracy – w jednym z największych polskich miast brakuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy obsadziliby wakaty. Niepokojące prognozy Cora...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Furdak - PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI"
Czym zajmuje się PBR Media? Jesteśmy niezależną firmą doradczo-marketingową. Głównie zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz realizacją projektów z zakresu e-marketingu. Badamy preferencje klientów z wielu różnych dziedzin. Realizujemy projekty dla firm między innymi z branży bankowej, ubezpieczeniowej, spożywczej, telefonii komórkowej, medialnej oraz kosmetycznej i wielu innych.  
W jakich miastach prowadzicie działalność? Nasza firma posiada siedem oddziałów rozmieszczonych w większości miast wojewódzkich tj: Białystok, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów oraz Wrocław. Pomimo tego nie spoczywamy na laurach, chcemy się nieustannie rozwijać, podejmować nowe wyzwania, toteż w planach mamy otwarcie kolejnych oddziałów w zachodniej części Polski.  
Ilu pracowników zatrudniacie? Obecnie na stałe zatrudniamy 20 osób oraz przyjmujemy do pracy ponad 600 osób miesięcznie na stanowisku ankietera.  
Z czego jako pracodawca jesteście szczególnie dumni? Największym naszym sukcesem jest stworzenie setek miejsc pracy dla setek młodych osób, które potrzebują dodatkowych środków tylko dla siebie, które chcą się podzielić swoją opinią o produktach usługach z milionem konsumentów w naszym kraju. I oczywiście otwarcie w przeciągu nie całego roku od października 2015 do czerwca 2016 czterech nowych oddziałów dokładnie w Rzeszowie, Łodzi, Lublinie i Białymstoku. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...
"Wywiad z Krzysztof Skrok - Eko Impuls Sp. z o.o."

Eko Impuls to firma, która świadczy bardzo szeroki zakres usług. Czym dokładnie się zajmujecie? Doradztwo, sprzedaż i montaż systemów fotowoltaicznych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i szeroko pojętego biznesu (małych i średnich firm, rolników, fundacji i etc.), stanowi podstawę naszej działalności. W trakcie rozwoju firmy okazało się, że klienci zgłaszają zapotrzebowanie na inne, choć komplementarne usługi. Postanowiliśmy mu je dać, ponieważ kierujemy się zasadą „klient nasz pan”. W związku z tym klientom biznesowym oferujemy również audyt energii czyli mówiąc wprost szukamy oszczędności na zakupie energii. Jak pokazują nasze doświadczenia 90% klientów przepłaca znacząco za prąd. Nasza firma jest receptą na tę bolączkę. Kolejną usługą, którą oferujemy to pomoc w pozyskaniu finansowania zakupu, czyli szukamy tanich kredytów. Pomagamy przy pozyskaniu dotacji na zakup lub częściowego refinansowania zakupu instalacji fotowoltaicznych. Oprócz realizacji mikro i mały projektów fotowoltaicznych prowadzimy projekty inwestycyjne związane z realizacją naziemnych inwestycji solarnych. Są to przeważnie projekty o mocy wytwórczej od 0,3 do 2MW. ...