Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Soraya S.A.
przez Skala, 2014-08-21 11:49:20
Zgadzam sie z ostatnią opinią w zupełności. Mój znajomy pracuje w Soraya i jest bardzo zadowolony. Nie narzeka na zarobki oraz warunki pracy. Wręcz odwrotnie bardzo je chwali. Wcześniej pracował w podobnej firmie i twierdzi, że było zdecydowanie gorzej.

TAGO PPC TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI
przez lok, 2016-11-10 12:43:13
Polecam Firmę, dużo prazy ale i dobre zarobki. Brawo do szefa.

Semisul
przez tx, 2017-08-11 13:18:18
Rekrutują naprawdę solidnych pracowników. Nie biorą pierwszych lepszych ludzi z ulicy tylko wymagają odpowiednich kwalifikacji.

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Łeszczyński - Aldesa Polska Services Sp. z o.o."
Jakimi projektami głównie się zajmujecie? Działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów i infrastruktury w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej i kolejowej. Naszymi klientami są także wyższe uczelnie, w tym Uniwersytet Jagielloński i Uniwersytet Warszawski. Aldesa Polska jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Angażujecie się w energię odnawialną. Na czym polega to zaangażowanie? Aldesa Polska jest doświadczonym wykonawcą projektów rozwoju energii odnawialnej. Robimy to globalnie, ale także w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o budowę farm wiatrowych. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka dużych inwestycji w tym zakresie, w tym w Lubartowie, Karwicach, Resku i Wicku.
Aldesa Polska ma swoje korzenie w madryckiej firmie budowlanej Aldesa Group. W jaki sposób doszło do tej hiszpańskiej ekspansji na nasz rynek? W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie. Obecnie działamy na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej.    ...
"Wywiad z Marian Szcześniak - PKP Energetyka"
Jakie były początki firmy?  Formalnie PKP Energetyka S.A. istnieje od 2001 roku, ale historia firmy sięga lat trzydziestych ubiegłego stulecia, czyli do początków polskiej energetyki kolejowej. Wtedy została uruchomiona pierwsza zelektryfikowana linia kolejowa o napięciu 600V: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki. Dlatego do dziś w firmie można spotkać pracowników z nawet 50 – letnim stażem i ogromnym doświadczeniem. Obecnie jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem, gdzie przychody ze sprzedaży energii i usług dla kolei oraz dla sektora biznesowego rozkładają się mniej więcej pół na pół.
A jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii spółki wyróżnić można kilka kluczowych momentów, jednym z nich było podpisanie w 2005 r pierwszego kontraktu na sprzedaż energii w ramach zasady TPA. Dzięki temu zaczęliśmy intensywnie rozwijać się w obszarze poza koleją.  Dziś aż 70 proc. sprzedanej przez nas energii trafia do klientów biznesowych. Innym przełomowym momentem było wejście spółki na rynek gazu w 2014r. Największym wyzwaniem w historii samodzielnej działalności jest inwestycja w program MUZ-a (Modernizacja Układów Zasilania), służący przystosowaniu układu zasilania do ruchu pociągów dużych prędkości (m.in. Pendolino). Jego wartość wynosi ok. miliarda złotych. Program ten obejmuje lata 2012-2015. ...
"Wywiad z Krzysztof Rynkiewicz - Ceneo.pl"
Jakie były początki firmy Ceneo i jaki był jej kluczowy moment? Ceneo powstało 10 lat temu we Wrocławiu, do dziś ma tu swoją siedzibę, choć teraz jest już częścią globalnego koncernu Naspers. Na początku było projektem realizowanym „po godzinach” przez kilka osób. Bardzo szybko – w ciągu zaledwie kilku lat, serwis stał się nie tylko największą polską porównywarką cen, ale także drugą co do wielkości firmą działającą na polskim rynku e-commerce. Dzisiaj nad rozwojem Ceneo.pl – odwiedzanym miesięcznie przez ok. 7 milionów użytkowników - pracuje 140 osób. Jesteśmy częścią jednego z największych światowych graczy w obszarze e-commerce i mediów. Uczymy się od najlepszych, ale też wiele naszych doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest wykorzystywanych w zagranicznych serwisach. Gramy w światowej ekstraklasie, a nasi eksperci mają przed sobą możliwości rozwijania kariery na całym świecie.
Co można uznać za dotychczasowy sukces Państwa firmy? Na polskim rynku Ceneo.pl jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych we wszystkich statystykach: notuje około trzy razy więcej użytkowników niż każda z kolejnych trzech porównywarek, a także ponad cztery razy więcej odsłon krajowych niż drugi co do wielkości serwis tego typu. Sięgamy jednak znacznie wyżej i mierzymy się z największymi. Ceneo to jeden z największych e-commercowych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu 10 lat przeszliśmy długą drogę, w czasie której nie przespaliśmy żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania ocen i rekomendacji - dziś dysponujemy największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach. Potem utworzyliśmy rozbudowany system rekomendacji, a w końcu rozwinęliśmy sekcję specjalnych serwisów tematycznych z poradami na temat urządzania wnętrz, mody, zdrowia czy ekologii. Zauważyliśmy, że internauta już nie tylko odwiedza nas, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć optymalną decyzję zakupową. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy możliwość wspólnych zakupów z różnych sklepów w ramach jednej transakcji. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ścigamy się już z innymi porównywarkami. Myślimy o przyszłości w zupełnie innych, nowych obszarach tego sektora. Wyzwań dostarcza nam otoczenie biznesowe i to co dzieje się w całym sektorze e-handlu, w Polsce i globalnie. Obecnie z naszej technologii i naszych rozwiązań korzystają także inne europejskie i światowe portale z Grupy Naspersa – jak brazylijska Buscape czy czeska Heureka. Ceneo jest też jednym z kluczowych partnerów dla Google’a, Microsoftu, wiodących producentów sprzętu. Odpowiadamy za 20% wszystkich transakcji w polskich sklepach internetowych, a dzięki ścisłej współpracy ze specjalistami z całego świata, wynik ten będzie jeszcze lepszy.   ...