techgór
przez domek, 2017-02-19 21:42:36
dobrze! dużo bonów mniej przelewu - ale suma bardzo dobra! polecam

BARWA SYSTEM Sp. z o. o
przez Kacper, 2017-02-21 18:52:04
Pracuję tam ładnych parę lat i naprawdę jestem zadowolony!

Job-Consulting
przez Tomek, 2017-02-22 23:03:59
Fajna firma, bardzo dobry kontakt. Widać ze im zależy na pracowniku

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aneta Dziadkowiec - JOBS PLUS "
"Wywiad z Katarzyna Kluska - JOBS PLUS "
Dlaczego przy poszukiwaniu zatrudnienia warto skorzystać z usług agencji pracy? Katarzyna Kluska: Wokół współpracy z agencjami narosło wiele mitów. Kandydaci z dystansem podchodzą do agencyjnych ofert - zupełnie niepotrzebnie. Jako agencja, możemy powiedzieć, że naszym atutem jest duża liczba ofert pracy oraz przyjazna i sprawna rekrutacja (kandydaci mogą liczyć na odpowiedź na każdym etapie procesu). Współpracujemy tylko z zaufanymi firmami, za które ręczymy słowem - dzięki temu możemy zaoferować naszym kandydatom tylko pewne oferty pracy.
A dlaczego warto wybrać właśnie Jobs Plus? K.K.: Każdy kandydat może liczyć na naszą pomoc: nasi rekruterzy doradzają, jak przygotować dobre CV oraz w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Staramy się być zawsze pomocni: naszych kandydatów wspieramy całym sercem i dokładamy wszelkich starań, by dostali pracę marzeń. Pracujemy z ludźmi i partnerskie relacje są dla nas szczególnie ważne. Dlatego przestrzegamy zasad przyjaznej rekrutacji, jesteśmy też z kandydatami w stałym kontakcie na każdym etapie procesu. ...
"Wywiad z Krystyna Purowska - Janssen Cilag Polska Sp z o.o."
Johnson&Johnson to niewątpliwie  firma o złożonej strukturze, czy mogłaby Pani nam ją przybliżyć? Johnson&Johnson to firma globalna. Na całym świecie zatrudnionych jest ponad 120 000 osób. Grupa Johnson & Johnson skupia ponad 250 przedsiębiorstw operacyjnych w 57 krajach świata. Znajduje się ona w czołówce firm zajmujących się szeroko pojętym healthcarem, czyli dobrostanem ludzkim. Johnson&Johnson dzieli się na 3 sektory : jednym z sektorów, jest sektor farmaceutyczny, który występuję pod nazwą i logo Janssen. Można powiedzieć, że jest to firma farmaceutyczna należąca do J&J. Drugim sektorem jest tzw.MD, czyli medical devices. Jest to sfera wszelkiego rodzaju urządzeń, rozwiązań medycznych, które są bardziej mechaniczne, techniczne. I trzeci obszar, czyli obszar konsumencki – Johnson&Johnson consumer, który jest chyba najbardziej znany, nasze wyroby i logo są widoczne w sklepach.
A jak wygląda historia i struktura firmy na polskim rynku? Firma w Polsce jest od wczesnych lat 90-tych, przez ten czas przechodziła różne przekształcenia, bywała jako jeden J&J, potem jako oddzielne struktury, każdy etap miał swoje uzasadnienie – bądź to odzwierciedlające struktury korporacyjne, globalne, bądź też z przyczyn lokalnych, rejestracyjnych. W Polsce de facto, istnieją dwie zarejestrowane spółki : spółka Johnson&Johnson i spółka Janssen Cilag Polska. W strukturach J&J mamy znowu oddział consumer i oddział MD. Część osób ma pracę typowo biurową, związaną ze strategią, bądź obsługą administracyjną. Część osób pracuje poza biurem, intensywnie promując nasze produkty, bądź sprzedając je – w zależności dla jakiego sektora pracują.  Inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwości rozwoju. Potwierdza to fakt, że średni okres zatrudnienia w firmie to ponad 9 lat, a mówimy o 140 osobach pracujących w Janssenie. Są osoby, które z organizacją są związane od 23 lat. Jest tu coś co ludzi spaja i utrzymuje.   ...
"Wywiad z Krzysztof Kornacki - LoVo S.A."
W czym specjalizuje się firma LoVo? Podstawową działalnością firmy LoVo jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu oraz tworzenie informatycznych rozwiązań i aplikacji w chmurze. LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.
Jak długo firma działa na polskim rynku? LoVo działa na polskim rynku od kilkunastu lat. Za istotną dla nas cezurę przyjmujemy 1 października 2007 roku, w którym rozpoczęliśmy faktyczną ekspansję na rynki hurtowe.
Jaka jest misja firmy? W jaki sposób starają się Państwo ją realizować? Celem LoVo jest bycie partnerem telekomunikacyjnym i doradcą dla odbiorców usług telekomunikacyjnych w biznesie, ale także atrakcyjnym pracodawcą oraz aktywnym członkiem społeczności lokalnej. Filary grupy to profesjonalizm, stabilność i zaufanie, które w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą pracowniczą oraz ofertą obejmującą szeroki zakres produktów i rozwiązań, gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. ...